Tripphult one more time..

Sv: Tripphult one more time..

Förra gången var det ju en del sambos och sånt med också, och de kanske har tröttnat till nästa gång.

Med lite strukturering tror jag vi hinner köra rätt många hundar. Det gäller att komma upp på morgonen :devil: och vi kan ju dela av stora planen till två på bredden så att säga. Det finns fortfarande gott om plats för inkallningar osv. Sen några schemalagda platsliggningar på det!

Åh, kul! Finns det plats hänger jag gärna på. Jag är mest intresserad av att köra lydnad, kolla in skyddet, freestyle (för det var väl någon som var sugen på det?) och spår. Lite beroende dock på vem/vilka av hundarna jag tar med mig:)

Men som sagt, i mån av plats hänger jag gärna på.

Gilly

Ja som sagt upp till er. Det är ni som åker allt från 50-90mil som jag bryr mig om verkligen får den tid ni vill ha. För jag vet själv om jag lägger ner mycket tid vill jag ha resultat av det. Jag åker 3mil endast så en helg med måttligt med träning gör mig inte mycket.

det är som sagt ni som ska träna i Tripphult som bestämmer antal.

Sambos de tar ju ingen tid på plan så det ser jag inte som ett beskymmer,

Men ex vi får räkna lite lätt också hur många som går in i stugorna o planera även det.

I Ladan kan man ju plocka ut alla jäkla bord som stod så finns det massa mer plats.

Okej, ska vi sätta 15 som maxgräns då? Som sist, eftersom allt flöt på bra då. Det är ju som sagt heller inte bara träningen det handlar om utan mat, sova osv. Det är ju många nu som skriver att de vill med som inte var med sist. Hur tusan ska man prioritera då om det bara finns ett fåtal platser?

Vad roligt med en till helg! :laugh: Bra intiativ!

Nu har jag kollat lite, jag jobbar helgen 17-19, alla andra helger fungerar bra :)

Skulle vara kul och träffa lite Buke-folk,nu är ju inte hunden i bästa vigör med höfter mm..så träning kan jag glömma..
Hon skulle trivas gött av att ligga på gräset o titta och njuta när alla sliter svett,rulla runt lite o klia sig på ryggen..rulla sig i lite skit..

Men behöver ni hjälp i kök (eller en öl till träningsplanen),så kan ni ju hojta till..

Sambos de tar ju ingen tid på plan så det ser jag inte som ett beskymmer,

Men ex vi får räkna lite lätt också hur många som går in i stugorna o planera även det.

.

Tänkte mest på sovplatser där. Borde funka dock. Förra gången var det ju bara jag + Robin i rummet lillstuga, + Troll och Matti i rummet utanför. Minst dubbelt går ju in!

Inte fler än 20 med tanke på maten och ska vi ha organiserad träning tillsammans är nog 15 max vad vi hinner med. Fler personer kan vi säkert vara (om sambosar och så vill vara med och titta), men max 15 tränande.

Älg, haha stackars Jason. Nej Jason ska inte med, tanken är att det blir jag och lillen isåfall och lillen är inte så stor än ;). Sambon och Jason stannar hemma :).

Jag kan f ö vilken som helst av helgerna, har en del plugg i oktober men inte värre en att jag kan ta ledigt valfri helg. Så blir den någon plats över kan jag komma, även med ganska kort varsel.

Okej, ska vi sätta 15 som maxgräns då? Som sist, eftersom allt flöt på bra då. Det är ju som sagt heller inte bara träningen det handlar om utan mat, sova osv. Det är ju många nu som skriver att de vill med som inte var med sist. Hur tusan ska man prioritera då om det bara finns ett fåtal platser?

Vad roligt med en till helg! :laugh: Bra intiativ!

Jag tänker prioritera som jag skrev här uppe sen.

Alltså vilka som svara först

ex cillamuffins var först förutom oss som var med sist.

Sen har hon bil så får de som svara efter förtur ex kakis och linafina för de kan åka samma bil. Det blir enklast som nr två på listan var dentaku.

Sen jag tycker man kan ha max 15 ekpiage som tränar sen 20st som totalt.

Men som jag, om jag sover i min egna bil med mina monster, tar ju ingen plats.
Och inte heller kan jag spåra, skydd eller dyl, utan kommer mest titta på och ev öva lite platsliggning och gå fint typ..

*fan, måste hitta en BHK som verkar trevligt att träna hos. *

Det låter kul med en träningshelg om det finns fler platser lediga? Jag kör bara lydnad med min men jag har länge velat testa på spår eller sök men vet inte hu rman gör. Kanske kan få bra tips där

Senast ändrad av en moderator:

Jorå, jag slänger ut dig i skogen, och så får du sitta på huk tills bena darrar och pirrar medans fukten tränger upp genom mossan och in i skorna, och till slut får du observera hur min hund hittar dig. Då måste du raskt upp på dina helt insomnade ben och röja järnet med en äcklig boll som luktar surt och fäster i en 30 kgs morrandes schäfer.

Gilla du detta är du snart fast i sökträsket!

Kan nån snäll människa skriva en ren lista på vilka som visat intresse o vilka helger dom kan.

Så som jag börja med i första inlägget trodde det gick fram att det var så jag ville ha det ;)

HAHA nja det där lät inte precis lockande.. haha. Men vem vet jag kanske blir fast där. Min hund lär nog inte hitta mig inte. Han letar med benen och inte med nosen så det lär ta TID innan han hittar mig.

Ingen ska behöva sova i bilen plats finns det för alla som skrivit i tråden det är inte problemet men alla ska ha sin plats o.s.v. de som kommer med kommer givetvis få sig en sängplats om de vill ha det.

Minus dom som var med så lyder listan enligt följande:
1: Cillamuffins
2: Dentkadu
3: LADY_A
4: Yorkwann
5: Squerepants
6: Pricilla
7: Jolanta
8: CalaZirya
9: Kakis
10: Ambra
11: Yeah
12: Zizzy
13: Linafina
14: Gilly
15: Movi
15: Jappisen
Det är vad jag har fått fram iaf:D

Jag kan helgen den 17-19 oktober iallafall till 100%. Blir det inte den helgen kanske jag kan ändra i schemat på jobbet men det är inte säkert.

1: 3-5 Okt: Piru, Johan, Jadzia
2: 10-12 Okt: Piru, Johan, Jadzia
3: 17-19 Okt: Piru, Johan, Jadzia
4: 24-26 Okt: Piru, Johan, Jadzia

Fortsätt nu skriva upp er på de helger ni kan.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 865
Senast: Lhas
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 517
Senast: IngelaH
·
Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går. Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais...
2
Svar
28
· Visningar
6 599
Senast: Dopy
·
Hundhälsa Hej! Min Malinois hane på 2.5år var ute ihop med två av dom andra hundarna varav ena är en schäfer på 36kg och han själv väger väll en...
Svar
10
· Visningar
2 621
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka