Trick-träning *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Va duktiga alla är!
Jag ska också försöka få någon att fota när jag och zalle håller på med tricksen men tyvär så är ingen i familjen speciellt haj på det här med kameror, förutom min bror men han sätter inte sin fot i stallet om det inte är så att han är under hot eller nåt:p

Nu har jag också lite nya bilder, och vågar säga att stegringen faktiskt är helt befäst nu:banana:

Vi gjorde bara ett misslyckat försök till spansk skritt eftersom det snöade så:p

jag är minsan väldigt nyfiken på det här med trick, ser jättehäftigt ut men har aldrig testat på pållarna här hemma, hur börjar jag? verkar svinroligt:laugh::d

Ni är så fina så :laugh:
Det är riktigt kul när hästen verkligen klickar och förstår vad man ber de om

Snyggt med komplimenten! Ser så enkelt ut!
Ska ut och träna :D Vi har haft en liten inlärningssvacka, så det har inte hänt så mycket på sista tiden. Men nu ska vi igång igen! Tack för inspirationen :D

Buga :)

atlas-ligger-ner-003_16226897.jpg

Åhh så duktigt! och spansk skritten går ju framåt nu! tjohoo! Vilken liten Vinterboll han blivit! så himla söt:D Han verkar trivas på lösdriften!:laugh:

sthu+Mos410+LouiseHellström+jenny-91: Tack så mycket! :bow::love:
Ella_99: Gud vad avundsjuk jag är på all snö, så mysigt!
Zandra: Ja det går verkligen framåt! Han förvånar mig genom att hoppa flera steg i utbildningen själv och fattar sånt som jag aldrig trodde han skulle fatta så fort :D Hehe, jo nu kan man snacka om vinterpäls, sååå otroligt mysig att sitta på nu :love: Han trivs utmärkt! Inget nytt från dig? Vi får allt ses med hästarna snart igen tycker jag allt!

Jag kör lite tricks och vad man kan hitta på .Har några få kort .
Lite början till buga .
PA190187.jpg

Ett inte allt för smickrande kort på Yoga:D
PA050312.jpg

Sen en liten film från att kliva upp på en pall. :oKolla in baktassarna . Inte så noga bara man är uppe verkar Harry tycka:bow:

Men han får rum ordentligt med alla fötter:p
PA050164_01.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
297
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 103
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
579
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 208
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Parfym
  • 🎄Jul 2024🎄
  • Borstning av tänder