Treårstesten 2009

Sv: Treårstesten 2009

Det gick bra för dem. Tror (minns inte exakt) att den ena fick hoppdiplom och den andra blev klass 1 i både hopp och dressyr.

Jag var i Vreta en snabbis nu och kollade resultaten.

Starkko e Stakkato var bästa hopphäst med 8:or och 9-10 på hoppningen. 165 cm stod idag!

På gångartssidan var bästa sto Stjänrbros fina Sandro Hit - Davignon-sto som fått 49 p.

Har hela resultatlistan i bilen.

Så trevligt,fanns det möjligtvis någon Alcatraz med där och hur gick det för den/dessa.

Ja det var en Alcatraz med. Minns tyvärr bara att den var stor (över 170) och att det inte gått så bra.

Jag var i Vreta en snabbis nu och kollade resultaten.

Starkko e Stakkato var bästa hopphäst med 8:or och 9-10 på hoppningen. 165 cm stod idag!

På gångartssidan var bästa sto Stjänrbros fina Sandro Hit - Davignon-sto som fått 49 p.

Har hela resultatlistan i bilen.

Hur såh stakkato avkomman ut exteriört?

Knapplån!

Vi hade en uppfödning med i Flyinge förra helgen. Den fick 49 p (887899) och är klar för championatet i höst! Jättekul! E Bocelli-Warkant-Wendekreis.

Nästa helg ska vår andra uppfödning, också såld, gå i Jönköping. E Don Romantic-Weltmeyer.

Hälsn Ann

kl

Är det någon som har eller vet var man kan hitta resultaten från strömsholm?

Det var ett HH sto som fick diplom på Strömsholm också.
Min lilla uppfödning fick Klass I o 45 p. Som vi väntat oss. MVG på ridprovet. Roligt då det var 12e gången hon reds.
Hon skötte sig exemplariskt hela tiden o ägaren visade henne jättebra.
Jag är nöjd. =)

På Grevagården idag så fick ett sto e:Indoctro-Le Mexico 10-10 i hopp, totalt 55p!!! Mycket snygg häst. En sådan som man själv önskar i stallet!
I övrigt var det en efter Smashing Hit-Master som fick 49p som dressyrtalang, en e: Orlando-Dutch Capitol-Zeoliet som fick 49p som hopptalang, vad jag kommer ihåg.

En Alcatraz-Bernstein var med i Bollerup med. Gick ganska bra för den, ingen superhäst med trevlig allround, låg på 8or på det mesta men hade tyvärr 5a på benen om jag kommer ihåg rätt.

KL

Från Strömsholm;

Helgens enda 10 10 i hoppning gick till per och Johan Kölings Blanka e Szkopul - Trombon - Umido - Lombard - Gladiator! Dessutom fick hon 49 poäng exteriört (om jag minns rätt)

Ingen av domarna protesterade mot mitt hingstval i år;)

Kicket, var det din lilla söta med stor rund stjärn?

Just nu är jag trött i huvudet och har lite svårt att sortera mellan alla hästar jag sett, men tycker att det är synd att Silvano gått ur landet för jag såg flera väldigt trevliga efter honom.

Ja det var min. När hon var nykläckt så täckte stjärnen nästan hela övre delen av ansiktet. haha
Sen behöll den samma storlek men huvudet växte. men den är fortfarande rejäl.

härligt med en lite rapport från bollerup, väntar med pänning att se resultat listan då jag själc hare n e. santino som ska visas i åstorp. Men är så spänd på att se hur de går/gått för de få santinohästarna so finns och dessutom hans först årgång i sverige..

Skit...jag kan inte läsa dem. Vad öppnar ni dem med?
Finns en häst som heter Figo med i Bollerup?

Liknande trådar

Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och...
2
Svar
26
· Visningar
1 088
Senast: NilHe
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 100
Senast: super
·
Kropp & Själ Det finns säkert 100 sådana här trådar redan. Men jag behöver lite stöttning. Jag ska opereras den 30e, alltså nästa torsdag. Och jag är...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
6 911
Senast: SiZo
·
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
793
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka