Treårstesten 2009

Sv: Treårstesten 2009

...förresten så var det slående hur många hästar som var för tunna. Omusklade och hade helt klart fått för dåligt foder!

Efter att ha sett bilderna på segrarna från Åstorp och Karlstad(??) på ridsport.se, måste jag hålla med, OJ så tunna....

På söndagen var det faktiskt inte alls så (Karlstad). Funderar på om alla hingstar hade lagts på lördagen och att de drog ner genomsnittshullet?

På söndagen var det faktiskt inte alls så (Karlstad). Funderar på om alla hingstar hade lagts på lördagen och att de drog ner genomsnittshullet?

Jag har inte varit på plats på någon visning utan bara sett bilderna som tidningenridsport.se lagt ut, det är utifrån dem jag uttalade mig!

Men att hingastarna är lite tunna nu är inget ovanligt(tyvärr) ju!

Jag har inte fött upp Sara utan vi köpte mammahäst av dem!
Jag fick lite rapporter via mail av matte, lyckades snoka reda på telenr och skickade ett sms:)

Jag menade inte det heller, utan refererade till det jag själv skrev om de hästar som visades på lördag i Karlstad.

Jag har inte varit på plats på någon visning utan bara sett bilderna som tidningenridsport.se lagt ut, det är utifrån dem jag uttalade mig!

Men att hingastarna är lite tunna nu är inget ovanligt(tyvärr) ju!

Jag har inte fött upp Sara utan vi köpte mammahäst av dem!
Jag fick lite rapporter via mail av matte, lyckades snoka reda på telenr och skickade ett sms:)

måste bara fråga!

Bor denna Sara i kalmar och ägaren har något med massage att göra?

Ägaren bor utanför Karlstad och har inget med massage att göra.
Hon är lärare, ridinstruktör och dressyrdomare.

Liknande trådar

Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och...
2
Svar
26
· Visningar
1 088
Senast: NilHe
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 100
Senast: super
·
Kropp & Själ Det finns säkert 100 sådana här trådar redan. Men jag behöver lite stöttning. Jag ska opereras den 30e, alltså nästa torsdag. Och jag är...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
6 911
Senast: SiZo
·
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
793
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Räkna ut kaloriintag?
  • Valp 2025