Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
tack! Hoppas du mår bättre imorgon, skit att ha ont.Om min fot lever så planerar jag att vara där strax efter kl 7, så jag ska försöka kolla!
Så roligt att det gick bra för Duvkalle om han har en mamma som heter Duvkulla och en mormor som heter Magnolia så är han släkt med min häst på långt håll hans mormorsmor och mitt stos mormor är halvsystrar för att göra det ännu mer krångligt så kan man säga att hans mormor och min hästs mor var kusiner. I vilket fall så är det roligt när det går bra för någon i den här stofamiljen. Såg han fin ut då,jag har själv inte sett honom.
jag mätte och ID-kollade på 3-årstestet på Udden 16-17 maj och blev chockad över hur tunna och magra nästan alla hästar genomgående var!Det är slående överallt i år, gissar att det är den dåliga tillgången och höga priserna på hö som börjar visa sig nu. Har reagerat ute på tävlingar också att proteinbrist verkar vara en allmän åkomma i år tyvärr, fattar inte hur man vågar pruta med hästarnas välmående, än mindre på växande unghästar.
Var i Gävle, Högbo igår och såg senare halvan av dagen. Hästen jag var där och hejade lite på, Astrakan e. Marwin, skötte sig jättebra. Fick 887778=45 p på gångarter och hoppade 7-6=44 p. Omdömet var väldigt positivt i hoppningen, det som saknades för dagen enligt domaren var lite mer bjudning och energi.
Det är slående överallt i år, gissar att det är den dåliga tillgången och höga priserna på hö som börjar visa sig nu. Har reagerat ute på tävlingar också att proteinbrist verkar vara en allmän åkomma i år tyvärr, fattar inte hur man vågar pruta med hästarnas välmående, än mindre på växande unghästar.
I åstorp vann den hästen som jag visade i gångarter, hon är e. Don Romantic ägare är Per-Arne Persson. Hon är verkligen super fin! fick 51p med 8-9-10 på gångarterna men vi tyckte dom var lite snåla. Men hon vann med 3p till tvåan som fick 48p. Nu blir det strömsholm och kungakannan nästa!
I åstorp vann den hästen som jag visade i gångarter, hon är e. Don Romantic ägare är Per-Arne Persson. Hon är verkligen super fin! fick 51p med 8-9-10 på gångarterna men vi tyckte dom var lite snåla. Men hon vann med 3p till tvåan som fick 48p. Nu blir det strömsholm och kungakannan nästa!