Treårstest 2010

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare AW
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 577
  • Visningar Visningar 73 152
Sv: Treårstest 2010

Ja, det var så mycket anmälningar så en del fick komma på fredag, 13 på fredag och 37 på lördag tror jag :)

Vi har också fått massor med anmälningar och kommer att köra ett extra test den 29-30 maj.

Väldigt roligt att det så mycket anmälningar :D

Nej jag förstår det, men hur gör ni då? Lottar bort eller fler dagar?

Först till kvarn, men nu har vi som sagt lagt till två nya dagar så förhoppningsvis får alla som vill plats.

Hej!
Är nyregistrerad på forumet, men har läst ett tag!
Ska eventuellt åka med medryttarhästen till Bollerup på hans 3 års test den 9/5. Ska bli hilma spännande att få se både honom och alla andra vacka hästar som ska visas upp. Kameran komma gå för fullt :)

Min treåring Cilantro (e Johnson) står som reserv till Örebros treårstest den 23/5. Just som jag bestämde mig för att visa honom... då var det naturligtvis fullt!
Så nu får vi väl se om han kommer med.
Jag tänker inte kuska iväg till något annat ställe, då får det vara. Han är inte riktigt så väl förberedd som jag hade tänkt mig, så jag gråter inte blod om han inte kommer med. Men han är just nu väldigt fin i växtfas och har både skritt, trav och galopp på plats. Hoppas naturligtvis på fina gångartsbetyg om han kommer till start, men det vet man aldrig. Sist han visades ville han bara trava och visade inga mer gångarter än så.

Ja, det var så mycket anmälningar så en del fick komma på fredag, 13 på fredag och 37 på lördag tror jag :)
Oj! Även söndagen på Troja i Kungälv var överfull innan de hann stoppa anmälningarna, skulle behövts en halvdag till där med, skoj :laugh:

Ja, jag tror det med :D var väl 40st med där tror jag!

Jag visar mitt sto efter CorlenskyG-Lasandos i eftermiddag på Vreta. Hoppas naturligtvis att det blir bra poäng men allt kan ju hända. Återkommer med resultatet i helgen om jag vågar :angel:

Jag tror maria_b vågar berätta resultatet från sin häst, men jag hinner före med ett STORT GRATTIS till Sveriges hittills högst bedömda häst med 54 p som hopptalang!

In kom en docksöt och vacker kolsvart dam, snygg i modellen, som rörde sig bra och som hoppdomaren sa "hon hoppar som de ska göra enligt instruktionsboken". Det jag undrar är varför hon fick 10-9 och inte 10-10, men det är ju petitesser! Hon var så elastiskt och rörlig!!

Än en gång stort grattis till dagens finaste häst (tills jag åkte hem). :)

Pisan - du ska nog också ha ett grattis. Visst var det din Gillenias Kennedy-son som visades imorse? Han var jättefin! Lite ofärdig men väldigt lätt och fin i typen. Jag minns dock inte poängen men de kanske du fått?

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 054
Senast: Kajsalisa
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 751
Senast: ildiko
·
Hästmänniskan Efter många månader av hästletande så hittade jag äntligen hästen med stort H. Men, under besiktning han var halt på böjt spår i trav i... 2
Svar
27
· Visningar
4 252
Träning Efter en snygg volta i Maj där kusen bröt 8 tornutskott i manken har vi nu fått ok på att börja sätta igång. Det har läkt otroligt bra...
Svar
1
· Visningar
645
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka