Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

KL

*HOST HOST HOST*

Nån som noterade Goop's Solvallavinnare ikväll?? Lindus Key.. och vem är pappan tro??:p INDUUUUUUUUS!!!!:love:

Tycker dock synd om Victor (Gnu) Ru...

*kl*

Alltså nu är jag rejält besviken på gulddivisionens startlista till V75 på Örebro på lördag. Det loppet har varit upphaussat som generalrepetition inför Elitloppet eftersom distansen är 1609 meter. Men man kan verkligen undra vad vissa hästar har i loppet att göra?! Eller vad sägs om en häst som tjänat lite drygt 500.000 kronor och senast var femma i ett B-lopp (!!!!) på Örebro och då tjänade 100 (!!!) kronor. :eek::eek:

Nu är detta anmälningslistan. Den definitiva är inte klar än, så det kan ju hända att någon/några försvinner. Loppet heter "Överraskande Örebro". Jo, jo... det kan man ju verkligen säga... :grin:

1 FAVORIT
2 HOME BLÅBJERG (DK)
3 CROWN KEMP
4 BAR CODE* (FI)
5 CHOGO
6 PEACH PRINCESS
7 PRIME
8 DIGGER CROWN
9 HARMONIC SILVIO
10 ROBINSON STARLIGHT
11 SCARLETS AINO
12 EARL TILLY

Ps. Lobysalice: Lindus Key är anmäld till lärlingsloppet. :)

Senast ändrad:

Kl.
Efter 9 månaders konvalecens..varav 4 månader box så har nu
Respekt Arriba äntligen fått klartecken till att få köras in.
Levererad nu till tränare.

Respekt har skaffat oss, hovslagaren och veterinär en hel bunt med gråa hår. Vi har smörjt, skurit, lindat och penslat med alla möjliga
saker.
Hoppas verkligen att det nu blir bra med grabben.

Respekt..
Lycka till på trav-ovalen i framtiden.
Och alla ni här. Håll en tumme för honom är ni snälla.

resphela.jpg

Kort taget idag utanför Strömsholm..

AM

Varför blir du så upprörd över det? Friskt vågat hälften vunnet! :rofl: Men den var visst felanmäld.

Det skulle varit kul om det hade varit iaf EN amatör med i guld.

Varför blir du så upprörd över det? Friskt vågat hälften vunnet! :rofl: Men den var visst felanmäld.

För att loppet var uppskrutet så in i helskotta som en generalrepetition inför Elitloppet och då blev jag besviken att det fanns med två hästar som egentligen inte har något i en generalrepetition att göra.

Amatörer i guld är väl inte såå ovanligt?!

*kl*
<- Titta!!! Visst e jag fantastiskt duktig!!! :banana: tog bara en halvtimmes koncentrerat arbete och stenhårt följt schema på dator-forumet... vad gör man inte för att slippa tentaplugga? :p

haha, ja lite felanmäld då.. ärsch vafan, allt går.

men jag personligen skulle inte ens anmäla ut min märr i V75 guld även om det bara var 4 hästar som syntes anmälda.

För att loppet var uppskrutet så in i helskotta som en generalrepetition inför Elitloppet och då blev jag besviken att det fanns med två hästar som egentligen inte har något i en generalrepetition att göra.

Amatörer i guld är väl inte såå ovanligt?!

Nej men det är inte så vanligt heller.

Jag är uppe till och från. Har lite koll på märren som snart är beräknad att föla. Jag har frågat henne när det är dags, men hon är inte lite fräck! Först sa hon att hon inte ville säga, men sedan sa hon att hon kunde avslöja det om hon fick mer mat. Så jag gav henne det så klart och då flinade hon tillbaka och sa att den kommer inom en månad. Tack för den! :devil: Förbaskade märr! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar