Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Fast jag känner en som föder upp islandshästar som även
skolar om travare till "töltare"

Hon säger att just den amerikanska travaren är väldigt lätt att "lära om"

Ser ganska kul ut in action :D:D

AM

Jag vet att de kan tölta men det var den underbara formuleringen, "söker häst att tölta på, kan den passa" som jag föll för... :D

Antar att de inte är hos dem som står som ägare eller? Stall Sapristi HB, Dalarö? Jamenar eftersom du frågar här

Du kan komma och fortsätta vara vaken hos oss :D;)

Hörrni.
På lördag ska vi hålla tummarna för Lines och hennes Karma Set som startar på V75 :d

AM

Tack för ditt otroligt generösa erbjudande, Naffa! Tyvärr har jag den smärtsamma plikten att meddela att jag måste tacka nej. Jag förstår att detta är ett sådant drömerbjudande som man bara får en gång i livet, men jag får bita i det sura äpplet och ångra mig efteråt. ;)

Ja! Vi håller alla tummar vi har för Lines! Det vore ju jättehäftigt att kvala in till finalerna under Elitloppshelgen! Go, Lines!!! :banana::bump::banana::bump:

Är just hemkommen från advokatmingel på en grannbyrå och kan därifrån skvallra om att det viskas från STC under bordet att även den nya formen av avelsvärdering kommer att slopas inom kort.

That´ll be the day! :cool:

KL
Idag gick lillbebisan 18 sista 1000, matte stolt som en strut! :D
Otroligt hur mycket hon har utvecklats sedan hon kom hit! Kval snart framöver för henne och pojken är också på gång nu. :laugh:

Detta är då denna månads uppdatering, måste bättra mig. :angel:

Lägger in en aptitretande bild att bli glad av inför den stundande elitloppsfesten:

skrcken.jpg

Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30