Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Nej! :cry:
Va tråkigt! Ska åka med Prillis till vet. nästa vecka på en rutinkoll och göra böjprov. Känns så nära nu så vill inte att hon ska få känning i någonstanns. Men lika bra att åka och kolla upp.
Men han är nog snart på benen igen! :)

Nej! :cry:
Va tråkigt! Ska åka med Prillis till vet. nästa vecka på en rutinkoll och göra böjprov. Känns så nära nu så vill inte att hon ska få känning i någonstanns. Men lika bra att åka och kolla upp.
Men han är nog snart på benen igen! :)

Ja absolut, jag tyckte inte han kändes halt i senaste provloppet men det var han ju.

Just nu tycker han det är kass att ha semester i minihage... :D

*kl*

Jaha, ja! Så här i Elitloppstider kan man konstatera att man hade kunnat köpa en Elitloppshäst för ett tag sedan (kanske fortfarande?) då den här annonsen har funnits ute ett tag:

http://www.dintravare.se/horses/show/401

Men det är ju klart - man hade behövt 1,8 miljoner. Ändå inte så mycket pengar i sammanhanget...

Indy..nu har du ytterligare en orsak till att hälsa på, då vi har din annonshästs syster uppstallad hemma :D

I övrigt..

Bara jag som är vaken?? :confused:
Lite ensamt :(

Ska nog knata över till dressyrgnägg och skriva nåt kul :devil:
Nåt måste ma ju göra för att hålla sig vaken.

Hur många ska iväg till Elitloppet?
(jaja..förutom Martha som alltid är där och dricker öl ) :angel:

AM

Starckars Naffa. Hoppas att du hade kul på dressyrgnägg. (Skriv att du gillar graman, det brukar vara effektivt! Alternativt att du anser den amerikanska travaren vara den ultimata dressyrhästen.)
Bara Jalusie börjar se ut som om hon tänker föla, så ska du få nattsällskap.

Samma förutsättning gäller för att åtminstone en i hushållet (inte jag) ska få åka till ELitloppet.

*tar fram mitt bön podie & sluter mina ögon å rabblar att CoP's märra ska släppa ut ungen till världen*

Själv har jag påbörjat smörjning utav min far att vara barnvakt under fredagen, måste in & kolla amatörloppen eftersom "min maltes flirt" kör där.. :rofl: sen tänkte jag mig en shoppingrunda innan helgen ( införskaffa en rejäl bh & tutta upp mig på festen ;) ) & på kvällen - Auktionen!!

Har då lovat att ta hela stallet med alla 6 hästarna (4 stora 2 skräp shettisar) på lördagen, är inte det en rätt fair deal?? :D

ah, jag menar, vi är ju där också! då kan det bara gå på ett sätt :cool:

haha, om jag inte fattat allt fel nu? :p

precis :D

vi måste komma på ett bra kontakt sätt, så vi ses på festen. Ska ev oxå på auktionen, kanske vi kan hinna ses då lixom dagen innan haha

Jo sambon hänger på så mitt boende har löst sig.. nu ska han bara lyckas hålla koll på mig :rofl:

precis :D

vi måste komma på ett bra kontakt sätt, så vi ses på festen. Ska ev oxå på auktionen, kanske vi kan hinna ses då lixom dagen innan haha

Jo sambon hänger på så mitt boende har löst sig.. nu ska han bara lyckas hålla koll på mig :rofl:

ja, vi får byta nummer! :D sen måste vi ju träffas på auktionen om du kommer dit, självklart.

haha, ja vi ska nog se till att han får jobba för att hålla koll på dig.. :devil::angel::rofl:

Indy..nu har du ytterligare en orsak till att hälsa på, då vi har din annonshästs syster uppstallad hemma :D

Oh, ah! Vad heter den? :) Jag får nog ta och hälsa på i sommar någongång. Har inte varit åt ditt håll på länge nu faktiskt.

Inget Elitlopp på plats för mig i år. Inte ens auktionen. :eek: Nästan katastrofvarning. Men Naffa! Du lär ju vara bänkad på "Future Elit"-auktionen. Det är ju två stycken efter WSB till salu och jag antar att du är het spekulant på dem båda. :devil: Tänk bara på att lägsta utropspris är 50 lakan. ;) :D

Asch. Nu har jag råkat vara så där härligt Ally McPiece-diplomatisk igen. Nu kommer jag nog inte få någon hjälp av distriktsväterinärerna nästa gång jag ringer.

Grannens fölmärr har fölat och fått kolik. Står och skakar. Vet behandlar. Fem timmar senare ingen bättring. Ally McPiece åker över för att hjälpa till att lasta så de kan ge sig av till Helsingborg. Väl där står grannen med vet i telefon. Ally fattar inte att det är vet utan tror att det är någon kompis till grannen. Grannen ropar till Ally - med telefonen kvar i örat - "Tror du att det kan vara kalkbrist?!" Ally tjurar av någon anledning till och snäser tillräckligt högt för att personen i telefonen ska höra: "Ja, det hade varit troligt. OM DET HADE VARIT EN KO! Men detta är väl förih-lv-te ingen ko?"

Veterinären blev stött.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar