Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Oh, ah! Vad heter den? :) Jag får nog ta och hälsa på i sommar någongång. Har inte varit åt ditt håll på länge nu faktiskt.

Inget Elitlopp på plats för mig i år. Inte ens auktionen. :eek: Nästan katastrofvarning. Men Naffa! Du lär ju vara bänkad på "Future Elit"-auktionen. Det är ju två stycken efter WSB till salu och jag antar att du är het spekulant på dem båda. :devil: Tänk bara på att lägsta utropspris är 50 lakan. ;) :D

Det blir varken eller för oss också...Fölningarna hindrar.
På Future Elit har vi en "uppfödning" .
När det gäller WSB ungarna så kan du vara lugn.
Har lagt in ett bud på 50 öre styck :devil:
Kommer till dig med dom så får du träna :D

Maligator Shoes heter märra du ska komma och titta på. :idea:
Finns på bild i tråden Travföl 2008

AM

Ja!!!!! :bump::banana: *hoppar av glädje* Fler WSB-ungar att träna!! Hurra, hurra! Du får nog köpa dem för 50 öre efter auktionen. :p Eller förresten - borde det inte vara så att man FÅR 50 lakan om man tar med dem hem? :angel: :idea:

Men håll med om att min WSB-fux ser söt och snäll ut (<------- avataren). ;) Förresten - din gamle vän "Diktatorn" ska gå provlopp på Örebro imorgon. Dessutom i samma lopp som en annan WSB med samma uppfödarnamn. Du känner säkert den med.

Ah, är det den märren! Den minns jag från när den tävlade. Minns när de annonserade ut henne också. :)

"Tror du att det kan vara kalkbrist?!" Ally tjurar av någon anledning till och snäser tillräckligt högt för att personen i telefonen ska höra: "Ja, det hade varit troligt. OM DET HADE VARIT EN KO! Men detta är väl förih-lv-te ingen ko?"

Veterinären blev stött.

:rofl::rofl::rofl::rofl:

*kl*

Jag är sur idag,drömde att mannen rumlade runt i sänghalmen med...........Charlotte Perrelli.....han kunde väl ha tagit nån snygg iaf :devil:

Ja jäklars!!

Dom sänder Elitauktionen Live!!!! :bump:

Auktion

Naffa överlycklig!!
Man blir ju så himla låst av att ha en bunt märrar med korslagda bakben.
Men nu kan jag titta på auktionen under tiden som man har koll i övervakningskameran.

TACK till arrangören :bow:

AM

Ha, då ska jag ta med mig laptopen dit, så kanske man kan se nåt!

Men alltså, jag hade ju beställt ett föl här FÖRE fredag. Inget föl än. Mjölken rinner och märren vankar runt runt. Men inget föl.

Det verkar inte bättre.

Idag har jag till och med gjort mig till och byggt en ny hage till henne för att hon ska bli på bättre humör.

Nu är det dags att smyga ut och kolla igen.

Det blev en rättställd, långbent, mörkbrun hingst som rest sig och ätit utan problem. :love:

Kanske en Rite Spirit? (Rite On Line - Aloha Spirit)

Och äntligen ska jag få sova. Detta var årets sista föl här.

ja, vi får byta nummer! :D sen måste vi ju träffas på auktionen om du kommer dit, självklart.

haha, ja vi ska nog se till att han får jobba för att hålla koll på dig.. :devil::angel::rofl:

hehe jaa.... min sambo bävar för full Erika(jag då), :rofl: och för en lång gänglig typ på 39 år(amatör tränare)som Erika dregglar efter var gång hon ser honom... :p men det blir nog bra. pm:ar dig om nr..

*kl*

Nu går jag i namngivningstankar här och vill gärna ha något fyndigt. Så Bukefolket kanske kan hjälpa till med lite inspiration. :)

Sto efter Kadabra och Limeshake. Vill gärna ha någon relation till föräldrarnas namn, men inte för banalt. Limeshake hette egentligen Limelight från början, men blev tvungen att byta namn då en danskfödd häst med samma namn började starta i Sverige. Fölet går under arbetsnamnet Emmy. Det får också gärna vara med i det "riktiga" namnet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar