Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Här skulle jag kunna berätta nåt,men jag tror jag avstår. Annars kommer jag bannas på livstid från buke :angel:.

Kan du inte skriva de i den nya bloggen? Tror inte samma regler gäller där.. sen kan man radera de man skrivit när man vill.. du kan skriva de och sedan ta bort de om ett par timmar :idea:

Äsch,jag borde ju hållit käft från början ju.Vi kan sammanfatta det med att jag inte tycker han är fullt så aptitlig :idea:.

Haha.. jo kanske de.. Att bara säga A och inte B är näst intill en dödssynd här på buke

Då får jag väl fråga han själv då. "Du,varför tycker inte Lines att du är aptitlig"?

En verklig aptitretare är väl sonen till denna karl.....:d

Jag har lite svårt för sonens höft/rump föring, men kan inte låta bli att titta var gång. Jobbigast blir det när han stannar & pratar med sambon, när jag kommer på mig själv att snegla oblygt:o

Har en kompis som vaknat, med skjortan öppen men allt annat stängt men med denna grabb bredvid sig.. men inget minne av vad som gjorts :rofl: gissa om hon hade ångest lääääänge!!

Okej. ne merci har jag sen 8år tillbaka:) bara undrar vart Yankee tagit vägen.. saknar han så mkt.

menar du Merci Sapristi? isf så har han stått där, de stod där samtidigt. kan nog bli svårt att få tag på honom om du inte vet vart han tog vägen, ingen här verkar ha nappat. sätt ut en efterlysning på buke annonserna.

Brudarna som ska få "äkta" Home Alone.. Imorgon bär det iväg till stuteriet!! :)

Lovely Song
HPIM0280.jpg
HPIM0277.jpg

och Dover Calais "Calle"
HPIM0292.jpg
HPIM0295.jpg

KL
Idag gick lillbebisan 18 sista 1000, matte stolt som en strut! :D
Otroligt hur mycket hon har utvecklats sedan hon kom hit! Kval snart framöver för henne och pojken är också på gång nu. :laugh:

Detta är då denna månads uppdatering, måste bättra mig. :angel:

Kul!

Jag har varit på koll med rödtoppen.

Den slutade med att han såg ut som en nåldyna, sex sprutor. :eek:

Halt VF och VB, stämmer inte ett dugg med vad jag fått lära mig.
Men det är troligen sviter efter fstrullningen och ett led i rehabiliteringen.

Att minnas, Zoogin fick 20 sprutor i benen innan han började tävla enligt en bekant till mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30