Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Ang. Svanstedt så tror jag ju att han blivit duktigt pyntad av TV4... Jämför honom med första tiden efter anklagelserna, han kastade mikrofonen i tidigt stadie sen frågade han nån riktigt surt att "jobbar inte du på TV4??" och körde iväg med hästen..
Nu ler han! :) Ofta och stort , och han pratar ! :)

Ang. Svanstedt så tror jag ju att han blivit duktigt pyntad av TV4... Jämför honom med första tiden efter anklagelserna, han kastade mikrofonen i tidigt stadie sen frågade han nån riktigt surt att "jobbar inte du på TV4??" och körde iväg med hästen..
Nu ler han! :) Ofta och stort , och han pratar ! :)

Snarare lyssnat på sin advokat.. :angel:

Detta kommer inte att bli roligt för travsporten.

Nä.:(
Ska komma en stor artikel om detta o ronden på fredag..

Jag tycker de skyldiga ska fram o dömmas. Det tror jag travet vinner på, för det är ju fortfarande isolerat till ett stall!
Men trist om Den Store klarar sig o de anställda får ta smällen..

Nja, det ar en god van till min sambo (aven om vi inte delar tranar syn for fem ore) sa jag vill inte ge ut namn. Ar man lite uppmarksam ar det dock inte svart att lista ut. Han har haft massor av bra hastar som skulle ha blivit champions men som helt enkelt aldrig fick chansen.
Han kor sjalv ocksa och jag vet inte hur manga ganger han suttit pa favoriten, kort slut pa den utvandigt i rafflande tempo till halvan och sedan inte fatt pengar ens.
Han har alltid kort efter den filosofin och kommer med storsta trolighet fortsatta ocksa, en del (las nagra fa) hastar har ju trots allt klarat sig genom det hela och star tom stud.
Han gar at extremen at alla hall. Blistrat nagot fanatiskt, tunga skor + boots fran det de ar inkorda. Andra "nykomlingar" pa banan (svensk second trainer och kusk) ar saaaa imponerade av dem tills dess man berattar bakgrunden. Sedan nar det borjar ga lite fortare borjar de allihop visa omheter lite varstans.
Fast jag maste erkanna att han tar sig tid till sina hastar. Ser over varje skoning sjalv. Joggar 18 -20 hastar/dag sjalv och ar oftast i stallet mer an 12 timmar/dag. Inte maga tranare som gor det. Men ja, hastarna hade nog overlevt nagon dag av da och da.

KL

Nu har det hänt igen :mad::mad:
Hingsten Iglesias e. Ganymede med över 2 mille på kontot stod utanför Neapel för en sista finputsning inför start.

Kidnappad :mad:

2009326142033_iglesias.jpg

AM

Efter att ha läst Gomorra så har man ju inte en allt för positiv bild av Neapel heller...

Efter att ha läst Gomorra så har man ju inte en allt för positiv bild av Neapel heller...

Har också läst den. Och var tvungen att ta ett kapitel i taget.
För min del var det inget nytt avslöjande men kräksjuk blev man ändå.
Framförallt sophanteringen.

Så att hästar blir stulna där nere är inget unikum eller något man förfasar sig över där nere längre..

Carabiniererna lär knappast jobba övertid för att få tag på hästen heller.
Snarare att dom får betalt för att inte göra det :grin:

AM

Hmm, Näää, Berglöf dög hon ju inte åt :angel:
Men jag känner uppfödaren väldigt väl och han är säkert stoltast i Sverige nu :love:

Har också läst den. Och var tvungen att ta ett kapitel i taget.
För min del var det inget nytt avslöjande men kräksjuk blev man ändå.
Framförallt sophanteringen.

Så att hästar blir stulna där nere är inget unikum eller något man förfasar sig över där nere längre..

Carabiniererna lär knappast jobba övertid för att få tag på hästen heller.
Snarare att dom får betalt för att inte göra det :grin:

AM

läste Gomorra när jag kommit tillbaka hem från Italien.
Det var lite läskigt att det tom stod om den byn vi brudade käka pizza i,i boken!!!!*ryser*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 197
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 596
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30