Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Om det är fotogratering du är intresserad av så kan väl ljuset (dagsljus/strålkastare) spela in när det är lämpligast.

Jag ska åka till stochampionatet istället tror jag i år ( eller båda)
Tycker att elitloppet tappat udden faktiskt...finns ingen som kan slå Copiad/Pine Chip duellen 94....INGET.....det var bättre förr :bump:
Stochamp är ju kul med tre dagar och husvagnen :angel:

Ajajaj, det är riktigt illa när man börjar säga så :angel:.

Inte illa alls om man pratar trav,,förr var en matlapp en matlapp som man klarade hästen på...det VAR faktiskt roligare med trav förr, idag är allt så jävla byråkratiskt , man får inte ens besyämma om man vill åka 40 mil för ett dåligt spår...hästar är dyra och att åka långt från ett pissläge kan faktiskt kvitta tycker jag. Så var det inte förr, då kunde folk komma med óm dom var 20:e reserv...Nu vill inte folk ha travhästar längre för det blir elitisierat )?)

Jo.
Men samtidigt anmälde SHJ 5 hästar i varje lopp och tog ut den med bäst spår.

Jamen och ???? Det kanske var din häst han anmälde och man vill ju kanske inte att man har en etta överst och hästen måste gå ut från ett 11 spår...points away...sorry..
Jag tycker faktiskt man ska kunna få ha lite kontroll själv, hästar är dyra och det är ägaren som får betala...en del går ut från vilka spår somhelst när dom har dåliga poäng..men varför ska man tvingas gå ut ifrån tex omöjliga spår på volt t ex, en del hästar fixar helt enkelt inte vissa spår men idag har man ju ingen talan alls...bättre en galen häst än att få ha spårförbehåll.

+ det finns mer än ett bra spår och StigH o Gooparna är inte överallt....Vill man slå dom så får man ju helt enkelt ha en bättre häst..vi kan ju inte surmuppa oss för att vi har sämre hästar...Du har ju slagit dom i V75 juh :bump:

Senast ändrad:

Elitloppet vill jag skippa. Liiite mycket folk. ;)
Onsdagar låter bra, gratis bussresa dit då också. :)

Annars så har du jätte fina lopp i helgen med både Järvsöfaks, Commander Crowe o en hel del buke hästar med, på lördag i e-tuna. :banana:

Vill du gå så hör bara av dig, så fixar jag biljetter så du kommer in på stallbacken :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 195
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 595
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridkjol