Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

*knapplån*

Hojjhojj, jag igen. ^^
Om vädret är bra åker jag dit på onsdag. Förmodar att det börjar 16:45 då första kvalloppet går? Eller bör man vara där ett tag tidigare?
Det är 13 lopp vad jag förstår, hur länge brukar det ta mellan varje lopp? När är allt klart för kvällen tror ni?

- - - - - - - - - - -

Haha, det stod visst på hemsidan. 16:00 - 22:00.

Senast ändrad:

Har ingen sexuell betydelse, kanske nån bra men inte så "stor"? om ni fattar vad jag dillar om...;)

:rofl:

Hört talas om Freudiansk felsägning? :angel:

För jag antar att "sexuell" inte var ordet du tänkte på? Eller om jag missat poängen i meningen.

Vill du ha en amerikansk hade jag valt Helicopter. För att hon var intressant avlad, vann Hambletonian och har gjort ett avtryck i aveln. Sådär nu är ju ditt arbete snart klart :D

knapplånar..

Jag säger samma sak som jag gjorde några inlägg tidigare...

:love: Torvald :love:

Jag blir alldeles gråtfärdig när jag ser den hästen! Em maffig Commander i all ära men jag tycker han är lite tokigt matchad inför det här, han hade nog behövt ett par lopp till innan i kroppen..
Hoppas Adams får ett wildcard!

:rofl:

Hört talas om Freudiansk felsägning? :angel:

För jag antar att "sexuell" inte var ordet du tänkte på? Eller om jag missat poängen i meningen.

Hos oss är det åtminstone ingen Freudíansk felsägnng utan ett ytterst vanligt uttryck... :rofl::rofl::rofl:

Kan användas i tekniska dikussioner om flygplansartiklar och allt möjligt... :angel:

*knapplån*

Är det någon här från Buke som har en häst som ska starta på onsdag? :)

Hos oss är det åtminstone ingen Freudíansk felsägnng utan ett ytterst vanligt uttryck... :rofl::rofl::rofl:

Kan användas i tekniska dikussioner om flygplansartiklar och allt möjligt... :angel:

Samma här!!:p

-kl- Tack alla för förslag, har bestämt mig för Proud Emily!

Ja, fast ganska käckt, taget ur filmen Bad Boys :D och folk glömmer han kanske inte i första taget vilket blir bra när man ska sälja fler ;)

KL
Efter att ha sett bilderna från Grand National på travsändningen idag så känns anklagelserna mot travsporten plötsligt lite löjliga... 17 av 40 hästar kom i mål, resten låg i sprattlande högar efter banan. Och de kallar oss djurplågare...:crazy:
Jag hoppas verkligen inte det går till så i Sverige.

Ni vet väl att om man håller på med trav (den lägsta av alla hästsporter?) så har man enligt vissa ingen rätt att komma med negativa åsikter om andra grenar, eller hunduppfödning heller för den delen.;)

Jag frångår regeln och håller med; Grand National är läskigt!:crazy:

KL

Imorgon ska vi in till banan med lillplutta! :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 512
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel