Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

*knapplån*

Dagens sämsta bild, men :love: .

nupagadi.jpg

piss.. dag
Hade hovslagaren ute och dra bort skona på mitt sto..
Jäkla häst hon måste ha värsta PMS hon vägrade samarbeta sparkade och hade sig hon brukar stå som ett ljus när man skor vete f*n vad som flygit i henne idag..
Hon hade litye början till röta i en stråle bak sa hon, kan av därför men...

Hon sa att jag ska ha på vircon S på de .. men det e ju frätande hur skönt lär det va då??? Nån som testat de

Segerintervjuer kan blir rätt roliga;

-"Du har ju en stil där du lutar dig tillbaka och skjuter på ,känns det som du får ut lite extra då?"
-"Ja,verkligen"
Sen kunde inte kusken(som nog måste ses som en av de torrare) hålla sig för skratt :rofl::rofl::rofl:.

Hon sa att jag ska ha på vircon S på de .. men det e ju frätande hur skönt lär det va då??? Nån som testat de

Vircon S är canser framkallande så de skulle jag inte ta i med tång. (läst ur champion vet inte om det är bättre idag)

Det finns en blå "salva" som är kanon mot hovröta ska ta namnet på den till dig imorgon kompisen har den till sin häst som konstant har lätt hovröta. :idea:

OH ja och alla våra tips och trix som fungerar kastas i sopkastet och det pratas om veterinär för ett litet sår :confused: jaja så är det väll. :crazy::(

Ok, det har jag lyckats missa!:)

Vissa inom andra grenar brukar även ta en sväng till kliniken och röntga hästar som blivit blockhalta över natten och har puls och värme i hoven.:grin:
Själv hade jag nog ringt hovslagaren i första hand och bett honom ta med visitertången.:angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 512
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel