Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Men inte är väl Livi Champagne och Rapa Nui i samma V7-avdelning ??

Nej, Livi o Min Mamma går i samma. Rapa i första avd men gjorde en usel värmning:(

Enligt kusken eller tränaren? Den kusken gnäller alltid efter värmning verkar det som...

Kung var namnet! Ludde äger fett!

Vad hände med svarta tanten idag, Ghost?! :(:confused::confused:

Tillbaks efter ett litet Buke-brejk...

Svarta tanten hade troligen sträckt sig i hagen för hon var helt sned i värmningen, rapporteringen var helt befogad.

Och vad som hände på upploppet vet jag inte riktigt. men ina sa att det hade något med andra ekipage att göra. Travar de illa och sen blir lite störda är det ju som det är.

Vi kollar upp och tar nya tag.

Någon med Mantorpsprogrammet som kan säga vilken tid lopp 5 går?
Naffa ska kolla Jodyvin på Liven..

AM

Det drar ihop sig, nästa lördag el söndag åker jag uppåt.. Min sambo agerar Taxi, men har ännu inte fått klart för mig om Alice kan med. Bara det inte kostar multum att ha häst med på Wången?

Jaja, man tar juh antingen inriktning körlicens, monté licens el hovvård - jag tror jag ska ta monté licens.. Känns som om jag skulle ha mer koll då på nå vis..

*kl*

Är det någon som har hört med om ÅS? vet inte om frågan har kommit upp innan orkade inte läsa ikapp 25 sidor ;)

Media har gått vidare. ÅS-affären har blivit gammal. Dom har väl hittat något smaskigare. Syns det inte så finns det inte.

Det är nästan lite otäckt att tänka på vilken makt media har.

*kl*

Är det någon som har hört med om ÅS? vet inte om frågan har kommit upp innan orkade inte läsa ikapp 25 sidor ;)

Tänkte faktiskt samma som du!Vad tyst det varit om ÅS,finns inget att skriva om,eller?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 203
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 603
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben