Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Men då ver det ju er uppfödning som kvalade... :idea:

Fast jag har faktiskt kuskat ut till Mp och hälsat på Bukefalister utan häst också! :idea:

Harover hander det grejer vill jag lova!
Dewey i tarfikolycka - don't worry Dewey och Schnittker klarade sig bra. Bara lilla frugan som akte pa en small och drog axeln ur led. (Det ar spannande att vara avelshingst skall ni veta..!)

Snowwhite skall saljas pa Januari auktionen pa Meadowlands. Trist att hon inte fick bevisa sin storhet som trearing. Kanske hade varit smartare att spara lite pa henne i fjol... Inte latt att springa som en gammal garvad pacer nar man ar ett lite kansligt tva ars sto.

Åhh, han är så fin Speedy Scot :) Han är min travares pappa :D

-kl-

Jag har drömt om "MARTHA" inatt :rofl: vi var i ett stall, liknande Kolgjinis gård i Vomb ( de som ser ut som små bunkrar, med en dragdörr & några få boxar i) med Supergill valacken. Vi hade åkt hela vägen dit för att "Martha" skulle titta på honom, nån typ av kiropraktik men hon var så bra att hon såg felet på en gång, en lös benbit i ryggen :rofl::rofl:

Hur det hela slutade har jag ingen direkt aning om men blisterburken plockades fram iaf ;)

-kl-

Jag har drömt om "MARTHA" inatt :rofl: vi var i ett stall, liknande Kolgjinis gård i Vomb ( de som ser ut som små bunkrar, med en dragdörr & några få boxar i) med Supergill valacken. Vi hade åkt hela vägen dit för att "Martha" skulle titta på honom, nån typ av kiropraktik men hon var så bra att hon såg felet på en gång, en lös benbit i ryggen :rofl::rofl:

Hur det hela slutade har jag ingen direkt aning om men blisterburken plockades fram iaf ;)

:bump::bump: Fy fan va bra jag är :rofl::rofl:

Och jag drömde om Jorma Kontio inatt!
Men jag tänker inte tala om vad jag drömde.:o:o:o

GOTT NYTT TRAVÅR PÅ ER ALLA BUKEFALISTER!
fupadc03baf9249_myspace.jpg

Skön bild! God fortsättning, alla!

*kl*
Jag åker ju inte med och startar häst imorgon, utan har hand om barnen. Vi (Barnen och jag alltså) är dock bortbjudna, något som i princip aldrig händer.
Det innebär, att mellan 18:00 och 18:45 kommer jag att ta i hästarna, och göra klart i stallet.
Nu är det ju inte så hiskeligt ofta vi har häst ut i V75, så jag vill ju inte gärna missa det. Är det någon av er som har en susning om hur dags V75 5 visas? Vet jag på ett ungefär, kan jag ju springa in och titta när det är dags, men jag kan ju inte springa in och ut hela tiden, för då blir jag inte klar i tid.
Ta in hästarna tidigare känns inte heller som ett alternativ, för detta är väldigt tidigt ändå. Normalt kommer de in mellan 21:00 och 23:00, beroende på hur länge jag orkar vara uppe.

Har ingen aning tyvärr...

Jag chansar och kastar ut en fråga här: Finns det någon annanstans än Lillhästen i Stav där man kan handla en hjälm på södra sidan av Stockholm?
Eftersom jag (som vanligt :angel:) är ute i så god tid har jag inte köpt någon hjälm än, och hade tänkt köra damen på måndag. Och Lillhästen hade bara hjälmar i Medium, som skramlade runt kring skallen på mig när jag provade. Eller ska man tänka på att få plats med mössa under? För det lär jag inte få i Smallhjälmen, men det kanske räcker med öronvärmare? Kommer ju inte att köra fort så länge det är kallt.

Ingen aning om var du kan köpa hjälm, men satsa på att ha öronvärmare alt. rånarluva. Mössa under är ingen höjdare.

Vet inte men skulle tippa på att du tittar på det när det börjar 18.00, andra avd kommer ju ganska så direkt. >dom brukar visa tre avd först innan reklamen

Skön bild! God fortsättning, alla!

*kl*
Jag åker ju inte med och startar häst imorgon, utan har hand om barnen. Vi (Barnen och jag alltså) är dock bortbjudna, något som i princip aldrig händer.
Det innebär, att mellan 18:00 och 18:45 kommer jag att ta i hästarna, och göra klart i stallet.
Nu är det ju inte så hiskeligt ofta vi har häst ut i V75, så jag vill ju inte gärna missa det. Är det någon av er som har en susning om hur dags V75 5 visas? Vet jag på ett ungefär, kan jag ju springa in och titta när det är dags, men jag kan ju inte springa in och ut hela tiden, för då blir jag inte klar i tid.
Ta in hästarna tidigare känns inte heller som ett alternativ, för detta är väldigt tidigt ändå. Normalt kommer de in mellan 21:00 och 23:00, beroende på hur länge jag orkar vara uppe.

vem har du som ska starta? ska nämligen in, och då får jag ju heja!!!:bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 203
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 603
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben