Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Vidare..
Fransmän ÄR krångliga..

Varför inte stava Åsådefö istället för Oiseau de Feux?? :confused:

AM

Jamen du vet att franskan innehåller ju inga Å,Ä eller Ö... det måste väl vara förklaringen?

:idea:

Och Koa Grät var nog det roligaste hästnamn jag någonsin hört!!!!

-kl-

Ursch va tråkigt Netted!! :cry: fina hästen!

Packar & fixar, ska ner på Norrtälje snart & hämta grejjer på Apoteket, köpa lite småskit som schampo hos min frissa, hårinpackning till det nyblondade håret.

*phu* brummar i magen gör det oxå :crazy: och fick ett skit roligt samtal från sambon imorse när han lämnat ungen på dagis ; "Ät alla vitpepparkorn du kommer åt, 2 ungar har visst kräkts på dagis"
Ahh men TACK!

Fungerar det verkligen?
Min pojke har kräkts hela natten!
Nu har jag en tvätthög stor som kaknästornet så jag vet vad jag ska göra idag...:cool:

Jag intalar mig det iaf! Sist jag fick känning , när det gick bland de gamla på jobbet, så "hällde" jag i mig pepparkornen och "kom undan" med kass bakdel :rofl: hatar att spy!

Ursch stackars pojken :( Så jobbigt för dem! Vi har bara en stycke tvättstuga, o bokad tid först den 25/1... fast det är iofs Samis kommande problem isf :angel:

Det skadar ju inte att testa, duger svartpeppar?
Ja, stackars liten! Riktigt synd om honom var det i natt.:cry:
Bättre och piggare idag som tur är.:)

Det skadar ju inte att testa, duger svartpeppar?
Ja, stackars liten! Riktigt synd om honom var det i natt.:cry:
Bättre och piggare idag som tur är.:)

Tror det ska vara Vitpepparkorn...

Min kräktes förra helgen, natten mellan lö-sön men pga för mkt godis krubbande... Hade choklad klegg blandat med sega råttor bitar i sängen haha aldrig sett finnen(sambon) vakna så snabbt!

tack för omtanken allihopa! bara att försöka intala sig själv att det var ju bäst såhär, för det var det :p men ja, ni vet ju själva.

gaffelband både fram å bak, återkommande. nioårig hingst, så han fick ha gjort sitt helt enkelt :(

Usch vad trist att det blev så. Det är så hemskt att se sina fyrbenta vänner få skador som inte går att "fixa"...

Tänker på dig.

*kl*

Ja, ni som drömmer saker, mest roligt... Nu inför kvalet i torsdags drömde jag att jag fick 2500 spänn i böter för felaktigt tungband ! :eek:

Vad tråkigt Netted ! :(

Nån som vet vad som hände inför sista loppet på Bergsåker ikväll? Såg att 2 blev strukna för skenturer och 2 för olyckshändelse!

*kl*

Ghost: Du undrade i någon tråd (orkar inte leta rätt på den) hur hästarna i de första anmälningslistorna sorteras innan spåren lottas. De sorteras i bokstavsordning. :) :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 203
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 603
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Värma spenat?
  • Svensk politik nr 3