Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

det fanns ingen plats *mutter* bara för att ägarna åkte i en bil med bara två säten :mad:

menmen, finalen är viktigast! :D

nej det gjorde det inte, och ja det borde jag.

men sen är jag enda anställda så det blir såhär ibland.. skulle dock följt med idag men det strulade till sig med platser tyvärr..

Det är konstaterat att Spöket gillar att vara lerig, minns ni lerbilden efter provloppet i våras?

Efter värmningen såg jag ungefär likadan ut i går och dumpade det leriga dyngsura regnstället eftersom det slutade regna och torkade av mig hjälpligt i ansiktet. Hjälpligt var ordet såg jag nu när jag var inne på Axevallas hemsida och insåg att det ligger en närbild på Spökets ansikte bestående av mest tänder och så lite torkade lerfläckar!!! :o :D

Och ni.... tror ni att han som fotade och skrev hade läst Rondens referat om Maharajah? I vilket fall som elst var det TVÅ som vann med sträckta linor i går! :rofl::rofl:

*kl*

Åker och hämtar ny höst imorgon! :bump:
Ska bli såå spännande!

Mer info kommer när vi kommit hem, åker inatt kl 3, 55 mil enkel resa...:crazy:

Men, det är som min egen lille Commander Crowe... fast utan vita framben... men han har den breda vita bläsen som Juliano Star har! Tar han bara ett par steg i närheten av de gossarna blir jag världens lyckligaste! :D

Jag trodde inte hösten behövde hämtas utan att den kommer frivilligt? :rofl::rofl::rofl:

Skämt åsido!

Vad spännande med ny häst... :bump:

Bilder sen! :idea:

*kl*

Åker och hämtar ny höst imorgon! :bump:
Ska bli såå spännande!

Mer info kommer när vi kommit hem, åker inatt kl 3, 55 mil enkel resa...:crazy:

Men, det är som min egen lille Commander Crowe... fast utan vita framben... men han har den breda vita bläsen som Juliano Star har! Tar han bara ett par steg i närheten av de gossarna blir jag världens lyckligaste! :D

va e nu ditta för någet??
nån på hästnet?:D

Nej, inte alls och med guldhjälm på kan man väl inte annat än vinna eller hur?! :laugh::D
GRATTIS Ghost!

Gissa vad de kallar mig på hemmabanan... :rofl::rofl::rofl:

Jag hade inte en tanke på att vi skulle vinna så man var ju klädd därefter också.... :eek:

Korkar egentligen med tanke på att jag själv trodde att hon skulle kunna prestera bättre med en av storfräsarna och i sulky... :)

*KL*
Fixade ett banklån här i veckan. Ett telefonsamtal och fem och en halv minut tog det.
Strök min häst på V75 idag. Sex telefonsamtal,två korsförhör och en halvtimme tog det. Amazing.

:rofl::rofl::rofl:

Du får stryka från lunch-V5 på Solvalla i stället, då frågar de inte ens vem du är... :eek:

men allvarligt blir man trött när det är SÅ, det borde ju vara superenkelt att lämna ett telefonnummer som de kan kolla upp och ringa tillbaka på tycker man? Det var ju inte direkt lördag förmiddag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 512
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30