Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Nej usch så hemskt.
Mitt sto började oxå leva rövare en gång i släpet. Hon hada trampat sig på benen o lite sånt. Hon fick sällskräck helt plötslig trots hon åkt släp hundra gånger minst.
Det visade sig att det hjälpte att täppa för fönsterna på henne + att hon bara vill åkla brett. Har megadålig balans.
Sen hoppade min shettis över bommen, hängde i ljumskarna och slog en kullerbytta ut genom dörren där framme.
Jag gillar verkligen inte att köra transport.....

KL

Har det blivit lättare att sälja hästar??

Jag har alltid hört att de ska vara så svårt att bli av med hästar och att man nästan får lov att ge bort dem man fött upp.

Men vårat varmblodsföl har varit sålt sen han var 2 månader och mitt kallblodsföl är snart 2 månader och har redan två spekulanter..

:confused::confused:

KL

Har det blivit lättare att sälja hästar??

Jag har alltid hört att de ska vara så svårt att bli av med hästar och att man nästan får lov att ge bort dem man fött upp.

Men vårat varmblodsföl har varit sålt sen han var 2 månader och mitt kallblodsföl är snart 2 månader och har redan två spekulanter..

:confused::confused:

Beror väl helt på stam och pris?

Jo iof..

Vill inte lägga ut några priser här.. men det är verkligen inga under priser vi fått.

men det är väl bara att tacka och ta emot :)

vad vill man ge för en valack 7 år. inte startat i år.
1.13,4ak - 1.14,6am - 1.15,9l
??
ska iaf ringa på den nu...

Jo iof..

Vill inte lägga ut några priser här.. men det är verkligen inga under priser vi fått.

men det är väl bara att tacka och ta emot :)

Leee stort och se glad ut bara ;) Och GRATTIS :D

Själv var ja o kolla på Right Overs lillasyrra häromdagen, fin häst till rätt pris, men tror jag avvaktar, inte tid med fler just nu... :)

Idag blev min allra käraste kompis uttagen till sveriges lucia!

sen har jag en galen ettåring.... :-P

-kl-

Jag har börjat bli nervös... ska hjälpa mina vänner från skåne att visa auktionshästar på torsdagen under kriterie veckan. Ska bli roligt men fan så nervöst :) Måste man ha ridhjälm på sig då förresten?:crazy:

Vad säger vi om delförsäljningen av Comander Crowe? 5.6 Mkr för 40 procent ger ett totalvärde på 15 millar. För en snart sexårig valack. :eek: Inte för att jag kan tänka mig att affären går ihop sig för den nya ägaren, men han kommer säkerligen ha mycket roligt under tiden. Och stålar har han säkert så att han klarar sig ändå.

Ja,Puro har i alla fall inte fått dåligt betalt ;).
Han får ju inte ens ställa upp i PdÀ. Och hur bra C.C. än är,så vinner han väl aldrig elitloppet`?

Jag tycker det var ett rätt förväntat pris. Inget överpris i alla fall. Han är ju trots allt obesegrad och har vunnit Derbyt bland annat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 512
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar