Sv: Trasigt mammahjärta
Åh så otroligt härligt att höra!!!
Åh så otroligt härligt att höra!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sök ensam vårdnad...
Tack så mkt
*knapp*
Ligger sömnlös efter en händelse idag. Jag kan inte sluta äcklas av den.
Pappans svärmor berättade idag till sonen att hon har bäddat sin säng med sonens otvättade sängkläder och luktar sig till sömns med sonens kudde. Detta pga att hon saknar honom så mkt.
Alltså vad är kvinnans problem? Jag blir så äcklad över detta sjuka beteende.
Försökte prata med henne men hon var helt galen.
Denna kvinna är ofta barnvakt till sonen.
Hon ansåg sig vara mer mamma än mig över sonen och hon önskade mig lycka till med att försöka komma ens i närheten av en sån bra relation som hon och sonen har.
Tankar om detta?
Pappan tycker att det är gulligt att hon visar hur mkt hon saknar och älskar sitt barnbarn.
Nu måste jag i fråga sätta. Varför har du över huvud taget kontakt med pappan och svärmodern? Sanningshalten hur stor är den i detta?
Alltså, det luktar död hund här tycker jag...
Nu pallar jag inte läsa HELA tråden men läste en bra bit.
Delad vårdnad tilldelas via tingsrätt eller skrivs under av båda föräldrarna med en myndighet närvarande.
Delad vårdnad idag är endast tillfällig delad vårdnad, alltså så kan detta tas upp i rätten när som.
Fastän han kanske har ensam vårdnad så har du fortfarande rätt att ha umgänge med barnet, eller så kanske det ska bevakas i tex tingsrättens lägenhet eller annanstans.
Kommer inte läsa vidare på denna tråden..
Du borde vetat om att det undertecknats papper i ditt namn då det ofta kommer bekräftelse och dyl.
Som sagt, osar död hund!
Det är oxå sonens familj, svårt att undvika