Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
har precis köpt mig en Welsh mountain på hela 122cm och han ska tydligen ha Shetland i träns, men vill inte ha något gullgull utan stilrent, helst med platt engelsk nosgrimma! Någon som vet var man kan hitta det?
Jag hade tittat på engelska web-shoppar. Eller möjligen på Hööks Hunterträns - då de är fruktansvärt små i storlekarna.
Jobbar på hööks så ska spana in hunter för det är ett sånt jag kikat på men frågan är om det inte blir för stort ändå... han är väldigt näpen!
Vår welsh mountain har shetland i storlek och oftast inspänt på det innersta. Större storlek går ej. Köpte nog träns på Börjes tror jag, några år sedan nu.har precis köpt mig en Welsh mountain på hela 122cm och han ska tydligen ha Shetland i träns, men vill inte ha något gullgull utan stilrent, helst med platt engelsk nosgrimma! Någon som vet var man kan hitta det?
Han är jätteliten både på längd och omkrets Hahha!!!Aha
Nej, för min H.H ligger emellan full/x-full skulle jag säga, och generellt på Hööks har han x-full. Men Huntertränset (visserligen med typ 2.5 år på nacken så kan ha uppdaterats?) är t.om. x-full rätt utknäppt. Men iaf om huvudet inte är extremt "näpet" på "längden" tror jag absolut att ponny skulle funka om man typ knäpper in det på sista hålet.
Han är jätteliten både på längd och omkrets Hahha!!!