träns! bilder*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: träns! bilder*

KL
Puttar lite så jag ska hitta till tråden senare ikväll..
Maximus har äntligen fått ett nytt träns, ett BR med breed nosgrimma! (har inte mätt den men den är nog ca 4cm skulle jag gissa).
Han kommer bli helt lovely med det fina tränset och blingbling pannbandet jag köpte för ett par veckor sedan :love:

Så här är mitt nya träns, ett BR.
Har inte mätt men uppskattar nosgrimman till 3-4 cm. Lagom på Maximus som inte har så stort huvud :)
Pannbandet är utbytt, detta är ett FSS.
CIMG1120.jpg

CIMG1133.jpg

CIMG1125.jpg

CIMG1129.jpg

Såhär såg han ut i sitt gamla:
DSCF2455.jpg

Här kommer bilder på Roseas Träns:

1. detta använder jag inte så mycket, med det är gulligt:
I767660W720H540V20071227T101201Z.jpeg

2. vardagstränset:
I1144332W720H540V20080527T061653Z.jpeg

3. Fintränset, har aachengrimma till det också:
I1313015W720H540V20080802T195500Z.jpeg

Pannbenadet ser ut så här:
I1313017W720H540V20080802T195500Z.jpeg

Kul att se så mänga FINA träns.
Smart Idé med att ha en sån där "nackgrej" under det rundydda tränsens nackremmar. som jag såg. Det ska jag också ha. Ska införskaffa en sådann.
Vart köper man dem?

Mvh
CiaAn

DSC00014.jpg

Glengordon träns, bytte ut nosgrimman mot en bredare och sen ett hubertus pannband.

Dessvärre så passar det här inte min stora kluns riktigt. nosgrimman snurrar bara runt och blää. ett träns under 1000 lappen, bred nosgrimma och ok läder. tips`?

DSC00014.jpg

Glengordon träns, bytte ut nosgrimman mot en bredare och sen ett hubertus pannband.

Dessvärre så passar det här inte min stora kluns riktigt. nosgrimman snurrar bara runt och blää. ett träns under 1000 lappen, bred nosgrimma och ok läder. tips`?

Jag såg jättefina träns när jag var och letade till mig själv i helgen, bl a ett från Katago som hade bred nosgrimma och var fint i lädret, billigt har för mig att det låg på 600 kr.. Med mässingspännen (därför gick det bort för min del).
:idea:

Jag såg jättefina träns när jag var och letade till mig själv i helgen, bl a ett från Katago som hade bred nosgrimma och var fint i lädret, billigt har för mig att det låg på 600 kr.. Med mässingspännen (därför gick det bort för min del).
:idea:

okej:) ja vill ha innåtspännen vid bettet, vad heter de:confused:

Detta tränset är märkeslöst men jag bara älskar det! jag tycker det är så snyggt..
Hade det när jag tävlade NF-SM för ett x antal år sedan så det är lite av ett tur träns :)
Ska byta till mässingbett :)
21138536.jpg

21138383.jpg

*kl*
Reafynd i Falsterbo, enda tränset som var både billigt och svart med mässingdetaljer (eftersom han är gul med svart man o svans). Tom rundade nitar på pannbandet, tyvärr väldigt smal nosgrimma, men man kan inte få allt :p. Ser faktiskt inte så illa ut lyckligtvis. Från HMC.
Fredag080808002.jpg

Har ett likadant, fast jag har bytt pannbandet till ett capone. Tycker oxå nosgrimman är smaal.

*KL*

Det här är väl mitt finaste nu tror jag. Det är iaf det jag tävlar i;). Fast det syns nog inte så bra på den här bilden.

64346_1221328410.jpg

Inte så bra bild det här heller, men det syns lite kanske:):

53352_1219005362.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
506
Senast: MiniLi
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 330
Senast: Lady_S
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 030
Senast: Piaff
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 763

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Häst som stannar
  • Uppdateringstråd #2