träns! bilder*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: träns! bilder*

Sista bilden är inte tillåten på forumet, läs under Utrustning och sedan tråden "Är din tråd borta?" så förstår du varför.

Sista bilden är inte tillåten på forumet, läs under Utrustning och sedan tråden "Är din tråd borta?" så förstår du varför.

Ein, zwei, drei...hier kommt die Polizei...
lis-ceci-795.gif

Ja jag har tagit över Sorbes arbete :angel:

Nej seriöst så är det bara så att jag inte vill se trådar låsas pga onödiga inlägg för att folk är för lata för att orka hålla sig till forumets regler, och Hedwig du bör känna till hur lätt våra moderatorer låser och raderar trådar pga. dessa inlägg med coperight bilder.

Haha, sorry visst inte de, men vad tycks om tränset?

Jag fick sprätta upp pannbandet som satt på från början för att få bort det.
Men i dom vanliga pannbanden har jag bara stoppat i alla remmar bredvid varandra det kan bli lite trångt i en del pannband. Men i dom som är riktigt små har jag lagt ganaschremmen utanför o sen satt på ett nackskydd som håller ihop allting. Hoppas du förstår är lite dålig på att förklara:smirk: men så här ser det ut:

IMG_1995v.jpg

ett sånt träns har jag hemma.. men mitt stora häst skrälle kan inte ha det :devil: han drar ju X full. finns inget kul i x full :cry:

Maximus har ju fått ett nytt pannband (:love:) så jag passar på att slänga in en ny bild :D

fler bilder: http://www.pixbox.se/alb871356

Pannbandet fyndade jag på ebay, är ett FSS (:confused:) och resten av tränset är ngn gammalt skit från ekohallen tror jag..
När lönen kommer i slutet av augusti ska jag köpa mig ett nytt träns med bred och fin nosgrimma :d

Här kommer en bild på mitt ena träns fler kommer när jag fota^^

Bethina.jpg

det är inte den hästens träns men hon hade det på sig bara för dagen till ära då hon skulle fotograferas för en pastell-olje målning:D Tränset sitte egentligen på en stor fuxfärgad herre=P

okej måste varit en annan modell du hittat då? har inte sett nåt med så bred nosgrimma på deras hemsida heller men det kanske är nytt.
bildbevis! :D

Jag köpte ett kandar på eurohorse från dem och den har också 5 cm nosgrimma:love:

Mina favoriter är just nu:

Nya tränset, ett GM Apollo med 4,5 cm nosgrimma :d
nytttrans080727_2.jpg

Döbert kandar, också 4,5 cm nosgrimma
huvudbild4.jpg

Hubertusträns med Capone pannband
ubbas.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
506
Senast: MiniLi
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 330
Senast: Lady_S
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 030
Senast: Piaff
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 763

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka