träns! bilder*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: träns! bilder*

*kl*
Reafynd i Falsterbo, enda tränset som var både billigt och svart med mässingdetaljer (eftersom han är gul med svart man o svans). Tom rundade nitar på pannbandet, tyvärr väldigt smal nosgrimma, men man kan inte få allt :p. Ser faktiskt inte så illa ut lyckligtvis. Från HMC.
Fredag080808002.jpg

*kl*
Reafynd i Falsterbo, enda tränset som var både billigt och svart med mässingdetaljer (eftersom han är gul med svart man o svans). Tom rundade nitar på pannbandet, tyvärr väldigt smal nosgrimma, men man kan inte få allt :p. Ser faktiskt inte så illa ut lyckligtvis. Från HMC.
Fredag080808002.jpg

Nosgrimman är ju utbyttbar;)

Nu kommer bilden påå mitt kandar:p passade även på att ta kort på mina andra som jag använder + en smygtitt på min syrras hoppträns=P

DSC_0001.jpg

Visade med mätstoken så att alla vet att den är 5 cm;):D
DSC_0003.jpg

Mitt vanliga ridträns=)
DSC_0004.jpg

hackamooretränset
DSC_0005.jpg

föltränset
DSC_0006-1.jpg

min syrras hoppträns
DSC_0007.jpg

lite skillnad från mina andra (tänkte på bettet och det gigantiska nosluddet;))

Fridas kandar, German Line med Farmland-nosgrimma (troligen. Är 5,5cm bred!!), utbytt bridongrem, pannband från hööks.
Juli427.jpg

Har också en sån nosgrimma, fast min syster har den :mad::rofl:

Hej.

Här kommer en huvudstudie på min häst. Tränset i sig är inget märkvärdigt, utan vi vill ha smakråd på vad ni tror kan passa bra. Är inte helt supernöjd med ett v-format pannband på henne.

Smakråd tack :laugh:

22045501.jpg

19168814.jpg

Meeeen, mässingsspännen och sen stålfritt bett, vad är det för matchning? ;)

22831231.jpg

Såhär ser mitt träns ut, pärlpannband från BR och ett märkeslöst träns som jag köpt för 135 kr på rea.. Ingen toppenbild kanske men ni får titta noga! :D

Har nu också ett pannband som är svängt med tre rader strasstenar från Hööks men jag tyckte inte hästen passade så bra i det.. Nosgrimman är nog max 3,5 cm bred, men han ser konstig ut i bredare, köpte en bredare först men det blev inge bra. Kanske ska prova nu igen när han har blivit lite mer vuxen både att han är med vuxen + att jag uppfattar honom som mer vuxen..

Finast är han iaf :love:

*kl*
Fredag080808002.jpg

Nu måste jag tilllägga n u när jag såg den bilden som stor så såg jag att jag har ett lika dant:p har den till mitt avelssto som utställningsträns:p

P6190014.jpg

nosgrimman är lite bredare än vad den ser ut på bilden pga vinkeln

tränset är av ett rel okänt märke (tror jag) som heter Samson´s international eller ngt sånt. helt okej kvalitet på det var mjukt och behagligt från början :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
506
Senast: MiniLi
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 330
Senast: Lady_S
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 030
Senast: Piaff
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 763

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Burkmat
  • Headset

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat