träns! bilder*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: träns! bilder*

Ett ihopplock.. blandat silver/mässingspännen :p Ska inhandla ett nytt snyggt. Vad tror ni att han skulle passa i?

23393928.jpg

Nirak

Jag tycker han skulle passa bra i mässingspännen. Bred nosgrimma, svängt pannband. jag skulle nog ha ett svart träns. Men jag tycker det träns du har nu är supersnyggt också:D

"kl"

Tränset som igentligen är ett Anky kandar men används förtillfället som ett "finträns". Har inte fått "tummen ur" och lämnat in nosgrimman för justering av remmen som är för lång:crazy:

paxell_2.jpg

Javisst är dom fina Ankykandaren. Stilrena och bara såå mjuka i lädret:love:

Trevligt att du tycker killen passar i tränset:bow: Har funderat på ett annat pannband, med bling bling o sådär snyggt svängt. Men vet inte om kusen passar i det:confused:

våra träns :)

DSC00250.jpg

Åsså lurvens träns.. kanske blir han dressyrshettis så småning om.. ;)
Bild037.jpg

Senast ändrad:

Tack alla. :bow:

Är nu övertygad om att ett bling bling pannpand måste införskaffas omedelbartbums:D

hingstens dressyr träns, som egentligen är stoets :)
men han har inger "eget" än (trotts att jag haft honom i 1 år nu)
någon som har tips på nåt fint? så han kan få ett eget:)
gärna bred nosgrimma, och så behöver det ju inte kosta en förmögenhet då han redan fått all annan utrustning för den summan :)! usch!
23680132.jpg

färgen på sadeln det ska passa till:
22022911.jpg

Mitt "fulträns". Köpt begagnat för 50kr, men blev ganksa fint efter lite putsning ;)
39375_1217951403.jpg

Mitt andra träns som jag använder till vardags och tävling :laugh:
61708_1218087555.jpg

Schockenmöhle kandaret med OS-pannband:love:
DSC00153.jpg

OS-tränaset:love:
Bethina.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
506
Senast: MiniLi
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 330
Senast: Lady_S
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 030
Senast: Piaff
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 763

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka