Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
100 spänn på att jag och Yorkwann kommer åka vilse.
Jag har aldrig varit bra på vägbeskrivningar och har noll lokalsinne
'Nu så här då.
Vi startar kl 13 på fredag ev tidigare men sätt kl på 13.
slutar söndag kl 17.
Sen väg beskrivningen är är jätte enkel.
För alla som kommer från Göteborg respektive Stockholm hållet tar av vid Brändåsen och fortsätter mot Askersund. Sen en bit på den vägen så kommer det en järnväg som man åker över sen efter den står det en skylt ÖSTANSJÖ, HALLSBERG där tar ni av åt höger, och sen några hundra meter där tar ni av åt vänster mot ÖSTANSJÖ direkt ni gjort det ser ni en skylt där det står TRIPPHULT, badplats åker hela den backen upp (grusväg) fortsätter rakt i nån km sen kommer det en väg åt vänster badplats står det på den och den åt höger står det Motorp då svänger ni höger mot Motorp sen ser ni stugan bara några hundra meter fram.
'
Finns tokbra karta på Eniro, detaljerad vägbeskrivning ända till Motorp!
Iofs så lyckades jag och Jolanta tappa bort E4an i Skellefteå så jag hoppas att Helene (Teah) är en bra kartläsare
Åååh, den som ändå hade en GPS... *suktar*
En sak jag tänkte på,
vi kommer att köra hemifrån på torsdagkväll, kommer att vara framme tidigt på fredagmorgon om allt går som det ska.
Finns det möjlighet att vila/sova i stugan ett par timmar på fredagförmiddag innan vi kör igång?
Eller du kanske inte har nyckeln/kommer att vara där så tidigt?
man kan inte åka fel.
Skogstrollet blir icke bakfull, Skogstrollet vara finne, Skogstrollet stå fint saaaatan dan efter.
Ska jag ta med dunken...?
Uppdatering: nu är det klart, da bojfrend kommer med (också finne och kung av guinness) så jag har skjuts fixat för mig! Han är gärna sökfigurant och dylikt (jag tror iiiinte man får på honom skyddsärmen) och är en jäkel på att skala potatis. Ok med alla? Givetvis bidrar han med sitt.
Nu så här då.
Vi startar kl 13 på fredag ev tidigare men sätt kl på 13.
slutar söndag kl 17.
Sen väg beskrivningen är är jätte enkel.
För alla som kommer från Göteborg respektive Stockholm hållet tar av vid Brändåsen och fortsätter mot Askersund. Sen en bit på den vägen så kommer det en järnväg som man åker över sen efter den står det en skylt ÖSTANSJÖ, HALLSBERG där tar ni av åt höger, och sen några hundra meter där tar ni av åt vänster mot ÖSTANSJÖ direkt ni gjort det ser ni en skylt där det står TRIPPHULT, badplats åker hela den backen upp (grusväg) fortsätter rakt i nån km sen kommer det en väg åt vänster badplats står det på den och den åt höger står det Motorp då svänger ni höger mot Motorp sen ser ni stugan bara några hundra meter fram.
Det här låter bara roligare och roligare
Man skulle verkligen vilja komma ner och se er live
Jag har i och för sig en GPS, men förstod inget alls av det PIRU skrev nyss
100 spänn på att jag och Yorkwann kommer åka vilse.
Jag har aldrig varit bra på vägbeskrivningar och har noll lokalsinne
*Host*
Hrm, vi får helt enkelt åka lite tidigare tror jag Calazirya, för jag har också noll lokalsinne.
*Host*
Hrm, vi får helt enkelt åka lite tidigare tror jag Calazirya, för jag har också noll lokalsinne.
Jag har förutom den ouppfostrade rottien även en tibetansk vrålhals med mig. Han ser ut som en välanvänd golvmopp eller en "uggkänga", har humör som en tasmansk pungdjävul och har röstresurser som en mistlur. Ni som kommer sent behöver ingen gps - ni kan bara följa ylandet.
Jag tror jag precis strök tibben som aktuell ras på min "nästa hundras-lista"...