Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inge mjölk för min del dricker öl istället mohahahahah
Då är vi två,jag tänkte sno med mig ett flak från päronen som varit på sin årliga öl och vinresa i tyskland
bara en platta vi är ju typ 20 pers det borde iaf bli minst 10flak om vi ska klara oss
*hittade hit!*
Vad sägs om att ta med en öl eller två var till PIRU som tack för att han fixar detta? (Han har ju tackat nej till soppapengar.) Guinness är gott och bra för skäggväxten!
HAHAHAH du begriper inte hur odräglig jag blir som full.
Sen guinnes är inte gott o skäggväxten är åt helsike för snabbt ändå så det blir bara jobbigt o raka sig oftare då.
Jag hade ju tänkt packa med mig kameran också så klart...
HAHAHAH du begriper inte hur odräglig jag blir som full.
Sen guinnes är inte gott o skäggväxten är åt helsike för snabbt ändå så det blir bara jobbigt o raka sig oftare då.
Sen guinnes är inte gott o .
Mes...
Guiness och whiskey skare va!
Vi får nog se vem som är mes du har ju aldrig vågat stannat när solen gått ner på seminariumena så undra vem som är mes ja
Super mysigt ställe! O de finns säkert inga mygg där? Lr?
Är så less på dom.. Dom förstör ju min träning här uppe i Norrland. Så fort du kliver utanför dörren så har du en hel svärm omkring dej o när du kommer hem har du minst 10 nya, kliande myggbett.
/Helené & Teah (två som längtar till v.33)