Träningshelgen i Tripphult

Sv: Träningshelgen i Tripphult

Knapplån.

Det ser ju helmysigt ut, tack PIRU för att du har ordnat detta!

Ser verkligen fram emot att träffa er allihop och era hundar såklart.

Jadzia: Jag hjälper oxå gärna till med mat, frukost mm, bara säg till vad jag skall göra! Jag äter både kött och mjölk.

bara en platta vi är ju typ 20 pers det borde iaf bli minst 10flak om vi ska klara oss :D

Men plattan är 15 gånger 15 meter stor och ölburkarna rymmer en liter styck....:angel:
Sen kan jag sitta och smutta på min whiskey lite fint sådär i ett hörn ;)

*hittade hit!*

300 spänn totalt per skalle var inte farligt...!

Jadzia blir det pengar över får det gå till "lite extra snask" och dricks till kockan. Tack för att du fixar maten, bara att säga till på plats sen om det finns något jag kan göra.

Vad sägs om att ta med en öl eller två var till PIRU som tack för att han fixar detta? (Han har ju tackat nej till soppapengar.) Guinness är gott och bra för skäggväxten! ;)

Senast ändrad:

*hittade hit!*
Vad sägs om att ta med en öl eller två var till PIRU som tack för att han fixar detta? (Han har ju tackat nej till soppapengar.) Guinness är gott och bra för skäggväxten! ;)

HAHAHAH du begriper inte hur odräglig jag blir som full. :D

Sen guinnes är inte gott o skäggväxten är åt helsike för snabbt ändå så det blir bara jobbigt o raka sig oftare då.

Sen guinnes är inte gott o skäggväxten är åt helsike för snabbt ändå så det blir bara jobbigt o raka sig oftare då.

Jag hade ju tänkt packa med mig kameran också så klart... :angel:

*KL*

Fy satan vilket mysigt ställe :love: Hoppas ni får det kul!

Jag som tyckte det lät som ett bra förslag! :angel: :D

Ja, vi får se till att ordna ett köksschema så att det inte blir jadiza som står för allt.

Super mysigt ställe! :D O de finns säkert inga mygg där? Lr?

Är så less på dom.. Dom förstör ju min träning här uppe i Norrland. Så fort du kliver utanför dörren så har du en hel svärm omkring dej o när du kommer hem har du minst 10 nya, kliande myggbett. :devil:

Any way.. Tur att de finns eldsjälar som ni. :bow:
Som ordnar o står i. Tack!

/Helené & Teah (två som längtar till v.33) :)

Vi får nog se vem som är mes du har ju aldrig vågat stannat när solen gått ner på seminariumena så undra vem som är mes ja :D

Du ska nog få se vem som super vem under bordet :devil:

...fast sen var det det där med att ta sig upp dagen efter...:angel:

Super mysigt ställe! :D O de finns säkert inga mygg där? Lr?

Är så less på dom.. Dom förstör ju min träning här uppe i Norrland. Så fort du kliver utanför dörren så har du en hel svärm omkring dej o när du kommer hem har du minst 10 nya, kliande myggbett. :devil:

/Helené & Teah (två som längtar till v.33) :)

Du kan vara lugn det går inte ens o ljämföra lappträsk med Närke när det gäller mygg.

Är'u guinness-fan?? :love: Det blir du och jag med löddriga överläppar då! :d

(Höh, visst får man skriva så....?)

Liknande trådar

Övr. Hund Vi satsar på 3:e helgen i Okt. men träning i tripphult fredag till söndag. Följande har visat intresse o vi tar med samtliga av dom som...
12 13 14
Svar
266
· Visningar
15 472

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp på vintern
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2025

Hästrelaterat