Träningshelgen i Tripphult

Sv: Träningshelgen i Tripphult

Vad mysigt det ser ut:love:
Vill önska er alla som ska dit en riktigt superhelg och jag ska hålla tummarna för att solen skiner från en klarblå himmel och att det är minst 25 grade i vattnet:love::p

Jag blir riktigt avundsjuk på er :love: Det ser urmysigt ut och hela helgen kommer nog att bli kanonkul. Självklart ser vi fram emot bilder av både träning och fest. En däckad Piru i en hundbur? Eller? Eh... nej, kanske inte det?

Hoppas ni får det kanonroligt :bump:

Jag blir riktigt avundsjuk på er :love: Det ser urmysigt ut och hela helgen kommer nog att bli kanonkul. Självklart ser vi fram emot bilder av både träning och fest. En däckad Piru i en hundbur? Eller? Eh... nej, kanske inte det?

Hoppas ni får det kanonroligt :bump:

Va är detta jag börjar antyda trodde vi skulle träna ja men verkar ju bli värsta röjfesten inplanerad o få mig medvetslös på kuppen.

Ni får försöka somnar jag står jag ändå först på plan dan där på. Men då kan jag lova inte kort efter står Skogstrollet o Mrsscabtree det kan jag garantera. :devil:

Det är nästan så jag måste cykla ner dit bara för att visa vart skåpet ska stå när det gäller öldrickning!:D

Skogstrollet blir icke bakfull, Skogstrollet vara finne, Skogstrollet stå fint saaaatan dan efter.

Ska jag ta med dunken...?

Uppdatering: nu är det klart, da bojfrend kommer med (också finne och kung av guinness) så jag har skjuts fixat för mig! Han är gärna sökfigurant och dylikt (jag tror iiiinte man får på honom skyddsärmen) och är en jäkel på att skala potatis. Ok med alla? Givetvis bidrar han med sitt.

Senast ändrad:

Nu borde alla ha fått PM med uppgifterna om maten. Säg till om någon inte fått.

Det är få dessutom som PM mig om mitt konto nr jag påminner en sista gång innan den 27:e annars blir det jag och Krasux o Gabbi som åker :D

Bröl vi kommer inte kunna komma...
Vi hade fixat valpvakt men dom fick förhinder så vi blir fast hemma med alla småttingar..

Hoppas ni får det kalas och jag vill se alla bilder sen !!

Haha, nej du får svälta. Nä, men jag tänkte såhär. Jag sätter inte in pengar åt dig för stugan så betalar inte du mig för maten. Det går ju på ett ut. Onödigt att bara flytta runt pengarna.

Fast du kanske ska ge Johan kontonumret förstås. Du får ett PM i varje fall.

Jag har inte fått något PM men det kanske bara berörde själva kostnaden (?) och det har jag ju redan ordnat... :laugh:

Nu så här då.

Vi startar kl 13 på fredag ev tidigare men sätt kl på 13.

slutar söndag kl 17.

Sen väg beskrivningen är är jätte enkel.

För alla som kommer från Göteborg respektive Stockholm hållet tar av vid Brändåsen och fortsätter mot Askersund. Sen en bit på den vägen så kommer det en järnväg som man åker över sen efter den står det en skylt ÖSTANSJÖ, HALLSBERG där tar ni av åt höger, och sen några hundra meter där tar ni av åt vänster mot ÖSTANSJÖ direkt ni gjort det ser ni en skylt där det står TRIPPHULT, badplats åker hela den backen upp (grusväg) fortsätter rakt i nån km sen kommer det en väg åt vänster badplats står det på den och den åt höger står det Motorp då svänger ni höger mot Motorp sen ser ni stugan bara några hundra meter fram.

Liknande trådar

Övr. Hund Vi satsar på 3:e helgen i Okt. men träning i tripphult fredag till söndag. Följande har visat intresse o vi tar med samtliga av dom som...
12 13 14
Svar
266
· Visningar
15 472

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp på vintern
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2025

Hästrelaterat