Träningshelgen i Tripphult

Sv: Träningshelgen i Tripphult

grilltraff7.JPG

Sover i sängen va?

Nu så här då.

Vi startar kl 13 på fredag ev tidigare men sätt kl på 13.

slutar söndag kl 17.

Sen väg beskrivningen är är jätte enkel.

För alla som kommer från Göteborg respektive Stockholm hållet tar av vid Brändåsen och fortsätter mot Askersund. Sen en bit på den vägen så kommer det en järnväg som man åker över sen efter den står det en skylt ÖSTANSJÖ, HALLSBERG där tar ni av åt höger, och sen några hundra meter där tar ni av åt vänster mot ÖSTANSJÖ direkt ni gjort det ser ni en skylt där det står TRIPPHULT, badplats åker hela den backen upp (grusväg) fortsätter rakt i nån km sen kommer det en väg åt vänster badplats står det på den och den åt höger står det Motorp då svänger ni höger mot Motorp sen ser ni stugan bara några hundra meter fram.

Står det verkligen Brändåsen vid avfarten från stora vägen. Det har jag lyckats missa. Jag trodde det bara står Askersund, Jönköping och Hallsberg.

Står det verkligen Brändåsen vid avfarten från stora vägen. Det har jag lyckats missa. Jag trodde det bara står Askersund, Jönköping och Hallsberg.

Jo det står står Rastplats Brändåsen eller nåt. Den du skylten du menar står det Askersund,Jönköing, Hallsberg på,

Senast ändrad:

*KL*

Satans helvetes jävlar....! :mad:

Loka har åkt på kennelhosta.... :crazy:

Dagmattens hund blev diagnosticerad i dagarna, jag tog Loka därifrån och placerade henne hos min mormor för ett par dagar (tills jag går på semester i morgon). Och nu har hon börjat hosta och kräkas...

Det är två veckor till vår träningshelg och jag vet inte om (tror inte att) vi kan vara med. :(

Jo det står står Rastplats Brändåsen eller nåt. Den du skylten du menar står det Askersund,Jönköing, Hallsberg på,

Nu vet jag vilken skylt du menar.

Men jag är så jäkla blond när jag kör så jag skulle aldrig fatta var jag skulle svänga om jag skulle leta efter den.

Bara för att jag jobbar i Pålsboda.

Hade för mig att jag åkt förbi nån skylt som det står Skogaholm på.
Nu vågar jag knappt kapa tråden mer men- jag har varit i kontakt med Hallsbergs kommun om vikarie inom hemtjänst, är det månne sånt du pysslar med? :angel:

Och visst, skylten med Skogaholm centrum KAN du inte missat! :rofl:

Nämen gud vad tråkigt och jobbigt för Loka! :(

*kl*

Vilken galet rolig helg (med betoning på galet;)) ni ska ha det! En tråd fullspäckad med ocensurerade bilder är ett måste!

Lycka till med allt och ha det så kul!

Gilly

Nämen gud vad tråkigt och jobbigt för Loka! :(

Jo. Men det verkar inte som om hoppet är helt kört ändå. Hon hostade och kräktes i en dag, men nu har hon tydligen varit hostfri i två. Så *peppar peppar* kanske är det inte kennelhosta iaf. Jag väntar några dagar till för säkerts skull innan jag helt bestämmer mig för hur jag gör. Är hon hostfri resten av veckan också så kan vi åka, då är både inkubationstid och tillfriskningstid (om hon nu ändå har nån bassilussk) över.

:)

Liknande trådar

Övr. Hund Vi satsar på 3:e helgen i Okt. men träning i tripphult fredag till söndag. Följande har visat intresse o vi tar med samtliga av dom som...
12 13 14
Svar
266
· Visningar
15 472

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat