Sv: Träningshelgen i Tripphult
Å...min...gud....
Å...min...gud....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
100 spänn på att jag och Yorkwann kommer åka vilse.
Jag har aldrig varit bra på vägbeskrivningar och har noll lokalsinne
Nu så här då.
Vi startar kl 13 på fredag ev tidigare men sätt kl på 13.
slutar söndag kl 17.
Sen väg beskrivningen är är jätte enkel.
För alla som kommer från Göteborg respektive Stockholm hållet tar av vid Brändåsen och fortsätter mot Askersund. Sen en bit på den vägen så kommer det en järnväg som man åker över sen efter den står det en skylt ÖSTANSJÖ, HALLSBERG där tar ni av åt höger, och sen några hundra meter där tar ni av åt vänster mot ÖSTANSJÖ direkt ni gjort det ser ni en skylt där det står TRIPPHULT, badplats åker hela den backen upp (grusväg) fortsätter rakt i nån km sen kommer det en väg åt vänster badplats står det på den och den åt höger står det Motorp då svänger ni höger mot Motorp sen ser ni stugan bara några hundra meter fram.
Står det verkligen Brändåsen vid avfarten från stora vägen. Det har jag lyckats missa. Jag trodde det bara står Askersund, Jönköping och Hallsberg.
Men... men... men... DU bor ju oxå i Hallsberg!Står det verkligen Brändåsen vid avfarten från stora vägen. Det har jag lyckats missa. Jag trodde det bara står Askersund, Jönköping och Hallsberg.
Jo det står står Rastplats Brändåsen eller nåt. Den du skylten du menar står det Askersund,Jönköing, Hallsberg på,
Men... men... men... DU bor ju oxå i Hallsberg!
//Freyan som numera är Närking
Jag flyttade (nähä?)!Men hallå där.
Hur gick det till?
Var någonstans i vår vackra metropol har du landat?
Jag flyttade (nähä?)!
Jag bor uppe i Skogaholm, vid dammen om du vet vart det är. Har bott där sen början av juni
Japp, Pålsboda stämmer bra.Är inte det uppemot Pålsboda nånstans?
Undrar hon som har noll koll och inget lokalsinne?
Japp, Pålsboda stämmer bra.
Du har ju stenkoll
Nu vågar jag knappt kapa tråden mer men- jag har varit i kontakt med Hallsbergs kommun om vikarie inom hemtjänst, är det månne sånt du pysslar med?Bara för att jag jobbar i Pålsboda.
Hade för mig att jag åkt förbi nån skylt som det står Skogaholm på.
Nämen gud vad tråkigt och jobbigt för Loka!