Sv: Träningshelgen i Tripphult
Jepp, jepp
Nu är det bara en vecka kvar, gänget. Det ska bli kul det här!
Jepp, jepp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
That´s me!
Den berömda "Things are getting worse, please send chocolate!" ?
Då vill jag genast dela med mig av klassikerna: "Släpp" (loss), "Ta den" (apport) och "Vad i helvete är det för jävla dumheter" (hit).
Det är middagsgrillning, dvs ät så du storknar, så jag hoppas verkligen att det inte regnar. Porslin ska jag kolla upp, annars får vi väl lösa det med. Det borde ju finnas. Det finns ju till och med kaffebryggare.
Då vill jag genast dela med mig av klassikerna: "Släpp" (loss), "Ta den" (apport) och "Vad i helvete är det för jävla dumheter" (hit).
Papperstallrikar och plastmuggar! Sen sätter man upp stora svarta sopsäckar som skiten åker ner i, klart!
Vi kanske kan ha tävling?
Den vars hund skäller längst och den vars matte har längst tålamod vinner 20 kg choklad (mot nervösa sammanbrott).
* Ljudisolerad sovsäck
Ska du stoppa Harley i sovsäcken???
*lån*
Hoppas någon har filmkamera med sig så att alla vi andra (med icke skällande hundar) får se och höra denna upplevelse