Träningshelgen i Tripphult

Sv: Träningshelgen i Tripphult

*kl* Åh vad skoj det låter, om jag var modigare och vovve duktigare hade vi nog frågat om vi fick va med... :P

Ni kommer nog ha en toppen helg!

Frukost skulle var och en fixa själv förstod jag?
Ska vi inte göra så att vi dessutom tar med oss tallrikar, glas och liknade var och en? Annars har det en tendens att bli så att "någon" alltid får diska "ingens" disk.

Dessutom har jag som bil och burlös (tält) en förfrågan om det finns något lite regn och vindskyddat ställe jag kan ha mina hundar uppbundna på under dan. Vågar ju inte ha den lille i tältet utan uppsikt för då har jag en stort vädringshål i tältduken efter två minuter. Får förmodligen gå omkring med honom 90% av tiden ändå men ibland så...
(Ja, jag vet han är hemsk.Tur att han är söt och rolig annars hade han löpt risk att bli ett par tofflor)

Senast ändrad:

Vi kommer ha en stor skåpbil troligen, han kanske kan ligga där en stund? Givetvis med alla luckor öppna.

Vore kanon. Är det någerlunda torrt så får de stå under träd. Jag fick bara lite panik över regnet idag. Ska ge mig av i veckan och köpa en overall ifall det skulle regna som det gör idag.... vore bra om han var torr i allafall över natten.
Idag står det 5-10 cm vatten på varje gräsmatta i gbg.

Senast ändrad:

Jag fixar alla måltider förutom frukost. Enklast så eftersom jag planerat matsedeln. Då förbehåller jag mig också rätten att bestämma vilka tider vi äter. Blir svårt att få någon planering annars. Frukosten kan vi ta enligt schema.

?

Så skrev Jadzia i inlägg #4 i den här tråden.

Så skrev Jadzia i inlägg #4 i den här tråden.

Det är formuleringen "enligt schema" jag inte förstod. Ska vi göra upp ett schema och turas om att göra frukost åt hela gänget eller ska vi göra ett schema mellan 9 och 9.15 äter escodobe frukost?

Jag kanske är korkad:eek:

*mutter mutter* Nu har jag ingen ursäkt att ta med mitt älskade spritkök....

Det är formuleringen "enligt schema" jag inte förstod. Ska vi göra upp ett schema och turas om att göra frukost åt hela gänget eller ska vi göra ett schema mellan 9 och 9.15 äter escodobe frukost?

....

Nejnej, du har missförstått. Mellan 9 och 9.15 lagar escodobe GABBIS frukost! Hårdkokta ägg tack! :rofl:

Vore kanon. Är det någerlunda torrt så får de stå under träd. Jag fick bara lite panik över regnet idag. Ska ge mig av i veckan och köpa en overall ifall det skulle regna som det gör idag.... vore bra om han var torr i allafall över natten.
Idag står det 5-10 cm vatten på varje gräsmatta i gbg.

Ja fyfan här är det lika illa. Hoppas för guds skull det blir fint nästa helg! :eek:

Frukosten ingår, men eftersom jag är morgontrött så tänker jag inte duka fram den. Det får ni andra göra och ni får bestämma själva vilka som ska göra det vilken dag. Det enda ni behöver ha med er är det som ska grillas lördag kväll och dryck till detta ( eventuella chips och chokladkakor :angel:)

Disken har jag tänkt på och där tänker jag vara så taskig att jag schemalägger er så alla får diska någon gång. Det är ju inte bara glas och talrikar som blir smutsiga utan grytor och kastruller också och jag tänker inte stå för den disken själv. Diska är det absolut värsta jag vet, men hjälps vi är det snart avklarat.

Escodobe: Buren i mitt baksäte är vikt åt din stora hela helgen eller om du hellre vill sätta din lilla där.

Men allt porslin finns på plats?
Grillningen lördag, är det en middagsgrillning, dvs grilla mkt, eller äter vi middag först och grillar några korvar framåt natten?

Jag saknar betalning från några också. Så här ser det ut för tillfället:

Betalt:
Escodobe
Heddavovven
Skogstrollet
Gabbi
Robin
Yorkwann
Calazirya
MrsScabtree
Emma (Krasux?)
Liten82

Inte betalt:
Tomas
Johan (får pengar på plats)
Teah?

Stämmer det inte så hojta till.

Det är middagsgrillning, dvs ät så du storknar, så jag hoppas verkligen att det inte regnar. Porslin ska jag kolla upp, annars får vi väl lösa det med. Det borde ju finnas. Det finns ju till och med kaffebryggare.

Förtydligande:

Det är alltså bara själva köttbiten man ska grilla som man behöver ha med sig eller om det är något speciellt man vill ha till. Potatissallad och sånt köper jag.

Och har jag räknat rätt i att vi blir 15 personer?

Jag saknar betalning från några också. Så här ser det ut för tillfället:

Betalt:
Escodobe
Heddavovven
Skogstrollet
Gabbi
Robin
Yorkwann
Calazirya
MrsScabtree
Emma (Krasux?)
Liten82

Inte betalt:
Tomas
Johan (får pengar på plats)
Teah?

Stämmer det inte så hojta till.

Teah betalt den 25/7.. :)

Kvitto?

Nej, kvitto behövs inte. Du finns nog där i listan någonstans. Några inbetalningar är utan namn och jag kan ha missat en sådan.

Nej, kvitto behövs inte. Du finns nog där i listan någonstans. Några inbetalningar är utan namn och jag kan ha missat en sådan.

Ja jag skrev nog bara mat när jag överförde.. Tro ja. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Vi satsar på 3:e helgen i Okt. men träning i tripphult fredag till söndag. Följande har visat intresse o vi tar med samtliga av dom som...
12 13 14
Svar
266
· Visningar
15 472

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp på vintern

Hästrelaterat