Träningshelgen i Tripphult

Sv: Träningshelgen i Tripphult

Ja, kommer alldeles strax. Vi måste bara ringa polisen först och säga att de kan sluta leta nu...

Oj, men hon har hittat "hem" igen iallafall? Gud, jag visste att jag inte skulle skicka iväg henne själv;)

Haha, jag tänkte också så. Sofia är förvirrad!

Hon är i Stockholm nu, så hon hittade hem från skogen!

Vi skojade i fredags om att vi skulle bli tvungna att ringa SOS och skicka upp helikoptrar för att lokalisera MrsScabtree som hade lite problem med vägbeskrivningen, och så går Liten82 bort sig i skogen och tvingar oss att ringa just SOS. Hade hon inte kommit trallandes ur skogen hade det nog blivit en helikopter också.

:rofl: Alltså, jag pratade just med henne, fick mig ett gott skratt iaf. Snacka om helförvirrad!

Har du packat upp? Tågt var nästan en timme försenad så vi blev sittande ute i regnet.Sen var tåget smockfullt med folk och bagage överallt. Där skulle vi på, resa och av med två hundar och jag och brutus med en jätteväska var. Vi kan sammanfattad det till att det var en mycket lång resa... Spårvagnen var inte mkt bättre med ståplats halva vägen. Halvvägs hem insåg jag att jag intehade sett mina nycklar sen jag åkte till tripphult. Jag bestämde mig för att om jde nu inte fanns i packningen så skulel jag var för trött för att ringa låssmed eller pojkvänen utna bara gå ner i källaren och sova tills imorrn. SOm tur var fanns de i väskan. I botten.
Ceasar drog så hårt hemmåt att han satte i halsen och fick andnöd. väl hemma så delade hundarna en skål vatten och somnade innan de hunnit lägga sig ner. Själv har jag kommit ur en välbehövlig dusch!

Men Oj, vad skoj vi har haft. Och tack allihopa. Ber om ursäkt för min lilla fobi med att träna när folk glor på mig*s*

Senast ändrad:

Här kommer första bilderna från Tripphult.

orebro-4.jpg

Achilles

orebro-3.jpg

Sisu i trasan

orebro-2.jpg

Jag och Rådi traskar på.

orebro-1.jpg

Piru och Jääkäri.

Liknande trådar

Övr. Hund Vi satsar på 3:e helgen i Okt. men träning i tripphult fredag till söndag. Följande har visat intresse o vi tar med samtliga av dom som...
12 13 14
Svar
266
· Visningar
15 472

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat