Träningshelgen i Tripphult

Sv: Träningshelgen i Tripphult

Hoppas att ni alla får en rolig och givande helg! Måste erkänna att jag gärna varit där jag med:).

Det vore hemskt snällt om det gick att låna den. Jag räknar med att kunna ha brutus i tältet och ceasar i jadizas bur när jag måste lämna honom dagtid men skulle det inte funka vore det bra om det i alla fall finns teknisk möjlighet att låsa in bägge två nånstans.

Japp, inga problem.

Jag har ett BERG av packning! Begriper inte hur jag ens ska komma PÅ tåget med all packning och två hundar?! För att inte tala om att ta sig till spårvagnen. Det borde inte vara möjligt att det ska krävas så mkt packning för två hundar och en person, ryggsäcken och klövjeväskan är fyllda till bristningsgränsen och jag har inte ens packat ner korvarna till mig och hundarna.
Jag måste dessutom handla matsäck på centralen imorrn...

Vrålapans liv hänger på en skör tråd efter dagen uppförande, eller ja brist på sådan. Det är möjligt att jag hivar ut honom genom fönstret på tåget om han fortsätter så här imorrn. Då har jag i allafall mindre att släpa på...

Jag har 0707687891 ifall nån behöver nå mig.

Senast ändrad:

Öh.....och vi ska då ha in tre hundar, två människor, en hopfällbar säng, åtta pappkassar mat, en påse blandat, mina två väskor och dina väskor i en 850. Haha det ska bli intressant. Men jag har redan spänt fast sängen på buren så den är ut vägen.

Jag fick en chock när jag insåg vad jag behöver ha med mig :crazy:.
Å andra sidan har vi en väldigt stor skåpbil. Vi kommer synas när vi kommer :D, Jede service med en kaffedrickande pingla på bilen.

Samma här :crazy:
De blir så sjukt mycket mer grejer om man ska åka iväg och träna hund jämnfört med när man åker på nöjen själv.
De ska med träningskläder (olika beroende på väder), hundgrejjer, burar, sovsaker osv osv.

Vi är 3 hundar, 2 pers+ massa packning som ska få plats i en gammal Jetta, endast 80mil :D
De kommer att bli trångt!!

Men de känns skönt att höra att andra också har massa packning, jag tenderar till att alltid släpa med mej mest..

Nu ska jag hoppa i säng och få några timmars sömn innan vi åker kl 03 i natt :eek: !
Vi hörs och ses i morgon allihop :banana:

Vrålapans liv hänger på en skör tråd efter dagen uppförande, eller ja brist på sådan. Det är möjligt att jag hivar ut honom genom fönstret på tåget om han fortsätter så här imorrn. Då har jag i allafall mindre att släpa på...

:rofl:

Ja, jag är lite avundsjuk på er faktiskt. Ni får ha det så kul så det blir fler sådana här tränings-träffar:)

Gilly

*knapplånar lite smått*

Jag vill bara tala om att jag finns tillgänglig med skjuts och annat om det behövs. Trodde dock att jag skulle få vara ledig men jobbar 7-16 imorgon. Därefter ställer jag gärna upp. Kruxet blir väl hur ni får tag i mig men vet ni redan nu och fram till sex imorgon bitti att skjuts (eller annat) behövs så skrik :D

Jag packar nog nu....snart. Hund...och.....hundmat? Bollar.....en madrass, mitt täcke och böcker!:idea:

Ja, då kan vi stanna hemma. Dom är som two peas in a pot, hon och bollen.

Ja man kanske skulle packa lite.... Vi åker runt två, ska köpa kol och blod på vägen också. (Allt som behövs för en kul helg med fullmåne...)

Och nu vill vi som inte vart med höra och se(bildbevis!!!!!!)ALLA smaskiga,roliga,mysiga detaljer från er helg:D

Hoppas ni haft det riktigt bra allihopa och att ni fått en minnesvärd helg:)

Fram med bilderna nu så fort ni kommer hem:banana:

Liknande trådar

Övr. Hund Vi satsar på 3:e helgen i Okt. men träning i tripphult fredag till söndag. Följande har visat intresse o vi tar med samtliga av dom som...
12 13 14
Svar
266
· Visningar
15 472

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat