Träningshelgen i Tripphult

Sv: Träningshelgen i Tripphult

MrsScrabtee- Lina (med pojkvän Tomas??)
Piru-Thomas
Jadzia-Camilla
Gabbi- Gabbi
Skogstrollet-Elionor (med pojkvän ???)
Krasux-Emma med schäfertiken Fiddeli och jaktgoldenvalpen Glimma
Escodobe-Natasha
Liten82- Sofia
Yorkwann- Maria
Teah- Helene
Heddavovven- Sara (Tollare)
Calazirya-- Madelene

MrsScrabtee- Lina (med pojkvän Tomas??)
Piru-Thomas
Jadzia-Camilla
Gabbi- Gabbi
Escodobe-Natasha Rottweilern Brutus och den tibetanska vrålapan(flåt terriern)Ceasar
Liten82- Sofia
Yorkwann- Maria
Teah- Helene
Calazirya-- Madelene

..........

MrsScrabtee- Lina (med pojkvän Tomas??) och west highland white terriern Harley och schäfern Grima
Piru-Thomas
Jadzia-Camilla
Gabbi- Gabbi
Escodobe-Natasha
Liten82- Sofia
Yorkwann- Maria
Teah- Helene

MrsScrabtee- Lina (med pojkvän Tomas??) och west highland white terriern Harley och schäfern Grima
Piru-Thomas
Jadzia-Camilla
Gabbi- Gabbi - Robin och schäfer
Escodobe-Natasha Rottweilern Brutus och den tibetanska vrålapan(flåt terriern)Ceasar
Liten82- Sofia
Yorkwann- Maria och Irländska settern Kimi
Teah- Helene
Calazirya-- Madelene

Senast ändrad:

Jaaaaaaa!

Jag har faktiskt funderat i samma banor, hehe, men jag får inte plats med en pryl till i bilen. Jag har sjukt mycket käk i köket. Det ser ut som om Willys flyttat hem till mig och allt det ska in i min bil. Jag får nog åka flera gånger. Själv kommer jag med en sådan här:

Evita9.jpg

Du får väl komma förbi mitt jobb och ta en kaffe om du vill!
Jobbar i höjd med Sunda/Frösäng/SSAB-avfarten,på ett äldreboende..

För sent våra grejer fungerade felfritt så jag behövde inte vara kvar längre. Så nu sitter jag med fullt betalt p torsdag fredag :devil: satte mig i bilen kl 17 idag o race hem .

Hihi! Och jag har fortfarande semester...! :D

*doin my little happy dance*

Ah, den kalla ölen va go... :p

Vet inte om det var skrivet redan, men folk dyker upp vid lite olika tider på fredag va?
Hur skulle vi göra med ätverktyg, tar var och en med eget (á la plast de papper) eller finns sånt?

Lika så bra det. :)

Om det är någon som behöver så har jag en extrabur jag kan ta med mig. Loka kommer nog att få sova i bilen, men jag har en stålbur passande hund modell medium eller mindre.

Likaså finns luftpump till den som tänker sova bekvämt på luftmadrass och det räcker väl om en släpar med en sån.

Perkulator plus kaffe medtages också (annars stannar sambon hemma). Går bra att låna/använda under helgen. Gissar att inget sådant finns på plats. Törs inte chansa på att fasta i skogen med en ilsken sambo med koffeinabstinens.... :grin:

Törs inte chansa på att fasta i skogen med en ilsken sambo med koffeinabstinens.... :grin:

Det är inget jag skulle vilja uppleva :eek: Eller ja, jag vet hur jag blir utan mina cigaretter och tycker uppriktigt synd om min sambo om jag av någon anledning inte rökt på några timmar. Det är så man vill så ihjäl sig själv för att man blir less.

Ha en kanonrolig helg och uppdatera ofta med bilder så jag kan sitta här och vara avundsjuk :bump:

Jag har köpt kaffe, men glömde filter. Ska ta det på fredag när sista frukostmaten ska handlas. Kaffebryggare fanns på plats.

Piru-Thomas
Jadzia-Camilla
Liten82- Sofia, Kelpie (Midas och Eya)
Teah- Helene Blandras Teah

...................

Piru-Thomas
Johan
Jadzia-Camilla
Liten82- Sofia
Teah- Helene
Calazirya-- Madelene

...............

Lika så bra det. :)

Om det är någon som behöver så har jag en extrabur jag kan ta med mig. Loka kommer nog att få sova i bilen, men jag har en stålbur passande hund modell medium eller mindre.

Det vore hemskt snällt om det gick att låna den. Jag räknar med att kunna ha brutus i tältet och ceasar i jadizas bur när jag måste lämna honom dagtid men skulle det inte funka vore det bra om det i alla fall finns teknisk möjlighet att låsa in bägge två nånstans.

Vet inte om det var skrivet redan, men folk dyker upp vid lite olika tider på fredag va?
Ja, vi dyker upp rätt sent. Fick inte ta ledigt den dagen då vi bara var två man tydligen. Vi lär vara där till kvällen.

Tror att vi kommer till cirkus tre. Robin jobbar till lunch och jag är ledig.

Liknande trådar

Övr. Hund Vi satsar på 3:e helgen i Okt. men träning i tripphult fredag till söndag. Följande har visat intresse o vi tar med samtliga av dom som...
12 13 14
Svar
266
· Visningar
15 472

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp på vintern

Hästrelaterat