Träningshelgen i Tripphult

Sv: Träningshelgen i Tripphult

Du menar så att liten82 kan gå på toaletten efter att ha figgat Piru? :D

:eek:
När jag tänker efter närmare så har jag faktiskt ont i ryggen, faktiskt väldigt ont i ryggen när jag tänker efter noga.
Dessutom har jag nog lite ont i armen också, jaa, de har jag..
Då är de nog inte så bra att figga va? :angel:

:eek:
När jag tänker efter närmare så har jag faktiskt ont i ryggen, faktiskt väldigt ont i ryggen när jag tänker efter noga.
Dessutom har jag nog lite ont i armen också, jaa, de har jag..
Då är de nog inte så bra att figga va? :angel:

Han rättar till ryggproblemen åt dig när han tar dig i flykten så han
det blir billigare än en naprapat :idea:

Jag har ett önskemål. Kan någon ta med en ugnsplåt ( den med höga kanter) och en stor salladsskål?

Det vore också bra om alla kunde ta med sig en papptallrik eller så ifall det inte finns porslin i stugan. Kan någon fixa grillkol?
Jag börjar få platsbrist i bilen så jag vet inte om jag får med mig så mycket mer. Handlade första omgången mat idag, fyra påsar, och det blir några till imorgon.

Tänk också på dricksvatten. Det finns ju att hämta i närheten, men jag har ingen dunk. Målttidsdryck kommer att finnas, men det är det där med vatten att blanda med.

Trist nog måste jag berätta att jag inte hinner få tag på apportvilt till helgen, har hittat men måste skickas och det kommer inte fram innan dess.
Vi får köra med dummies istället!

Fantomsmärtor :D

Ja, kanske lite ;)

Åååh, de ska bli så himla himla kul att träffa alla :banana:
Vi åker från Umeå i morgonnatt vid 03, tar nio timmar att köra ner.

Har skrivit ut en hel jäkla kartbok från Eniro men jag ger men fan på att vi kommer att köra fel ändå...

En sak jag kom att tänka på,
jag vet bara vad hälften av alla heter "på riktigt" och jag är helt värdelös på namn, de kommer att bli Escodobe, Skogstrollet osv :o

/ Sofia :D

En sak jag kom att tänka på,
jag vet bara vad hälften av alla heter "på riktigt" och jag är helt värdelös på namn, de kommer att bli Escodobe, Skogstrollet osv :o

/ Sofia :D

Jag har tänkt på samma sak och jag kommer förmodligen att använda hundnamnen istället eftersom det är det som fastnar bäst på mig. (Jag är dessutom värdelös på ansikten och vet ju inte hur folk ser ut, med ett par undantag.)

Övervägde faktiskt att skriva "Elionor aka Skogstrollet" tvärsöver en t-shirt. :D

Jag hoppas att jag är undantagen från den allmänna förvirringen eftersom jag faktiskt HETER Gabbi!

Jag kan följande namn:

Piru-Thomas
Jadzia-Camilla?
Gabbi- Vad heter du? Ja just det, Gabbi. Hennes karl heter Robin
Skogstrollet-Elionor
Krasux-Emma...? Eller? :o
Escodobe-????
Liten82-???
Yorkwann-Jag vet inte varför, men jag har ett svagt minne av typ "Maria" :angel:
Teah-???

Rätta mig nu om jag har fel!

Jag kan ju bara tala om de att jag har då minnsan inte den blekaste om vem alla ni är.. INGENTING vet jag! :o
Så de kan hända att de bli mkt.. Du.. Hallå du där! :D

Har ju inte varit användare av buke så länge o kanske inte den aktivaste. Till skillnad från liten82.. ;):angel:

Men, men de blir nog kul iaf. Lr rättare sagt.. Det KOMMER att bli skit kul. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Vi satsar på 3:e helgen i Okt. men träning i tripphult fredag till söndag. Följande har visat intresse o vi tar med samtliga av dom som...
12 13 14
Svar
266
· Visningar
15 472

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 30
  • Löpcykel

Hästrelaterat