Träningshelgen i Tripphult

Sv: Träningshelgen i Tripphult

Vem var det som körde freestyle? Vi kräver nog en uppvisning!
Skämt åt sido, jag är faktiskt lite nyfiken på hur folk gör med kommanonda och inlärnigen i den grenen.
(även om jag aldrig någonsin skulle komma på tanken att göra det själv)

Ni får ha nån till träningshelg så kan jag komma med och så kan vi köra freestyle så det ryker!:banana:

Gilly

kl

Jag kör helst lite lydnad, hade velat ha lite hjälp där med linförigheten och apporten bla. Är ju bara på lydnadsklass 1 än.. :crazy: ;) Spårar gör vi gärna, både vilt och vanligt :)

Skogstrollet; Jag har blod, klövar osv hemma med..

Senast ändrad:

kl

Jag kör helst lite lydnad, hade velat ha lite hjälp där med linförigheten och apporten bla. Är ju bara på lydnadsklass 1 än.. :crazy: ;) Spårar gör vi gärna, både vilt och vanligt :)

Skogstrollet; Jag har blod, klövar osv hemma med..

Jag tillhör väl underklassen för jag är inte färdig för något alls.:D

KL

Tänkte fråga folk om dom tycker att det är okej att jag far runt och leker paparazzi i buskarna? Jag tänkte ha med kameran mest för att min karl ska fota träningen, men jag är hemskt sugen på att fota alla andra under diverse aktiviteter :)

Att bero på ingenting, någon som vet något om vädret i helgen?

Robin har lånat ett superobjektiv inför helgen, så det är nog bara för alla att vänja sig.

Nej,jag trodde du jobbade på någon firma i din hemstad och sen har SSAB hyrt in dig/er!
Flyttade från Oxelösund 2006,men jobbar fortfarande kvar i staden!
Jag anade att du var nånstans innaför grindarna!Ja,inga fängelsegrindar,utan järnverkets grindar!

Senast ändrad:

KL

Tänkte fråga folk om dom tycker att det är okej att jag far runt och leker paparazzi i buskarna? Jag tänkte ha med kameran mest för att min karl ska fota träningen, men jag är hemskt sugen på att fota alla andra under diverse aktiviteter :)

Jaaa, de är ju bara jättekul med bilder!

Ser ut att bli klart/halvklart hela helgen, men de kan ju hinna ändras.
Jag tar med regnkläder, badkläder och lite allt möjligt!
Av egoistiska skäl hoppas jag att de blir stekhett, Midas går som bäst då,
han blir liiiite mindre taggad ;)

Funderar också, finns det toalett och dusch?

KL

Gärna, med villkoret att jag får bilder på mina odjur. Jag är en usel fotograf och fjäskar hejdlöst för alla dessa fototalaner som verkar gömmas i hundsporten för att få mina på bild.

Eftersom jag släpar med mig storsnarkande sambo kan jag också lite storslaget så där erbjuda öronproppar till de som behöver. Jag tar med mig den stora påsen...

:angel:

Ja de låter bra.. Ja tror att jag har en tendens att snarka. :o:)

Gärna, med villkoret att jag får bilder på mina odjur. Jag är en usel fotograf och fjäskar hejdlöst för alla dessa fototalaner som verkar gömmas i hundsporten för att få mina på bild.

Åh, jag älskar fjäsk :D. Nä skämt åsido. Självklart får du bilder på dina jyckar. Jag är speciellt sugen på att fota den där håriga saken .

Lydnad, lydnad, lydnad.. +en MASSA störning.

Vi är gärna med på allt annat som ni andra gör också.. Har provat sök en gång o de gick väl bra. Hon har ju dock en nos som hon gärna använder. Kanske nåt spår.. :)
Jag ställer gärna upp som fig också.

Sen hoppas jag på bra väder, mysiga kvällar framför brasan, en massa snack, go mat o lite alkohol. ;)

Nä du får gräva ett hål i skogen :devil:

Anar jag lite skadeglädje i den där devil-gubben? :eek:
Såfall så ska jag spöka för er på nätterna, moahaha

Blir 100% koppeltvång på Midas om de är 20 hål grävda runt området, annars finns de risk för att ingen vill ha med oss att göra under helgen :angel:

Näe, men de fanns utedass iaf, de duger fint för mej!
Skulle däremot vara skönt att få duscha efter dagens träning.

Annars kan man smita hem och duscha höhö. Jag har övervägt det mer än en gång.

Liknande trådar

Övr. Hund Vi satsar på 3:e helgen i Okt. men träning i tripphult fredag till söndag. Följande har visat intresse o vi tar med samtliga av dom som...
12 13 14
Svar
266
· Visningar
15 472

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka