C
CindyLou
Sv: Träning & Tävling 2010
roligt! sågf annonsen på den, såg verkligen jättetrevlig ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska säga till när jag vet när det blir! Det är nog anmälning som på en träning typ Verkar jättekul! Dom har så stora marker så dom flyttar nog kossorna mellan hagarna fattade jag det som Går allt bra med era hästar?Shit vad kul att driva kor! Hojta till om vi får vara med
Den som ändå hade en så lättbantad häst, att man bara kan öka motionen och få bort extrakilona! Ojojoj, vilket slit jag har med att få min i gott hull! Han har en stenhård diet bestående av framförallt halm.
Han har äntligen börjat tappa i vikt, från 530 till 480 kg på två månader! Hurra!
Men nu får vi lägga allt vad träning heter på hyllan ett tag framöver.. Såhär mitt i vintern och viktnedgången har han fått fång
Som tur väl är upptäckte jag det tidigt, så vi klarar oss nog med bara några veckors vila. Men det känns som jag ska lägga ambitionerna på hyllan, så jag inte blir besviken om det blir värre.. Han har haft fång förr, med hovbensrotation, så jag är livrädd att det ska hända igen..
Va kul, klart du ska vara med på nästa tävling Vi drar igång den 28:e mars med en D/E-tävling. Jag kommer åka dit med min lilleman, om träningen går som planerat d.v.s.