Jag fick feber igår eftermiddag.... Mår fortfarande rätt kasst men ska försöka jobba så gott jag kan idag och vila det jag behöver inemellan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick feber igår eftermiddag.... Mår fortfarande rätt kasst men ska försöka jobba så gott jag kan idag och vila det jag behöver inemellan.
Usch, krya på dig!Jag fick feber igår eftermiddag.... Mår fortfarande rätt kasst men ska försöka jobba så gott jag kan idag och vila det jag behöver inemellan.
Jag också! De är så himla användbara, på alla möjliga sätt och vis!Utöver knäböj blev det utfall med skivstång och KB-swingar. Jag gillar verkligen KB-swingar!
Jag också! De är så himla användbara, på alla möjliga sätt och vis!
Åh vad tungt det var att ge sig ut i mörkret och regnet igen för att träna, men vilken tur att jag gjorde det! Det blev ett riktigt kul pass där jag kände mig stark, och jag påmindes om hur kul jag tycker att det är med gruppträning ibland.
Idag var det ett kettlebells-pass som gällde, där huvudövningen var en pyramid på 10 kb swings + 10 goblet squats + 10 armhävningar och sedan 10 svingar + 9 squats + 9 armhävningar, osv. Jag gjorde det klassiska misstaget att tänka "ok, jag bara kör igenom det här så fort jag kan nu så får jag lite mer vila sen innan det är dags för nästa övning". Yeah right! Det enda som hände när jag var klar var att instruktören sa åt mig att börja om igen tills de andra var klara... Med andra ord går jag och lägger mig med runt 120 svingar, 74 goblet squats och 74 armhävningar (varav typ 50 på tå) på kontot
När jag kom upp i omklädningsrummet kastade jag en blick i spegeln och insåg att jag faktiskt kan se riktigt stark ut när jag försöker! Lägger in en bild i spoiler, som lite lagom mycket humblebrag sådär
God natt!
Härligt med PB! Men ta det försiktigt med höftenHejhej hallå!
Jag har varit väldigt frånvarande här men det är för att jag har tränat väldigt lite. Har haft massa annat på gång och inte prioriterat träningen på nästan två veckor nu tror jag. Har känt mig lite sliten en tid och dessutom har höften fortsatt vara ett problem så jag kände att det nog inte var fel att vila lite.
Var iaf på maxningen i marklyft igår och lyckades dra upp 90 kg vilket var mitt mål i år (1,5 ggr kroppsvikt) Det kändes inte assnyggt men var absolut inte jättefult heller enligt de som såg det Gjorde dock mer ont i höften efteråt trots att det inte gjorde ont under själva maxningen
Har också lyckats med farmers walk 100 m med 2x24 kg kb för några veckor sedan samt gjorde ju 2 min planka i Portugal så nu har jag lyckats kryssa av hela Styrkelabbets lista vilket var mitt mål för 2017!
Nu blir det aktiv vila resten av veckan med och sen tillbaks till fysioterapeuten på tisdag, tror jag kommer behöva få gå till en läkare sen med för att få remiss till röntgen men fysion ville gärna göra en check igen först. Blä
Härligt med PB! Men ta det försiktigt med höften
Oj, 28 kg tror jag inte ens finns på mitt gym! Jag får en känsla av att jag skulle göra en ofrivillig bakåtkullerbytta ifall jag försökte göra någon slags sving med någonting så tungtEller hur! Extra kul nu när jag börjar få in tekniken lite och utan problem svingar med 24 kg, är lite sugen på att prova 28:an snart.
Kul med en träningskompis! Jag önskar att jag hade det lite oftare.Jag har tappat greppet helt! Yin i måndags förra veckan, inget efter det. Dock har jag varit okej med det iom att jag börjat jobba igen och det tar(förvånansvärt) mycket energi att vänja sig vid det igen. Men, igår messade en kollega och sa att han har varit lite krasslig men nu är redo att ta tag i min träning det har varit ett stående skämt oss emellan ganska länge, men jag tänkte faktiskt hoppa på det nu. Han behöver gymsällskap och jag behöver nån som säger åt mig vad jag ska göra.
För övrigt skickade mitt gym ut ett meddelande idag om att dom blivit uppköpta av Actic, är det någon som har erfarenhet av dom?
Tänk att jag har undrat var du tog vägen, men antog att du skulle återvända när du kände för det! Så himla trist att du fått sådana problem, och synd att vilan inte hjälpte. Minns inte om du har berättat tidigare, men du någon susning alls om vad det kan tänkas vara för fel?Hejhej hallå!
Jag har varit väldigt frånvarande här men det är för att jag har tränat väldigt lite. Har haft massa annat på gång och inte prioriterat träningen på nästan två veckor nu tror jag. Har känt mig lite sliten en tid och dessutom har höften fortsatt vara ett problem så jag kände att det nog inte var fel att vila lite.
Var iaf på maxningen i marklyft igår och lyckades dra upp 90 kg vilket var mitt mål i år (1,5 ggr kroppsvikt) Det kändes inte assnyggt men var absolut inte jättefult heller enligt de som såg det Gjorde dock mer ont i höften efteråt trots att det inte gjorde ont under själva maxningen
Har också lyckats med farmers walk 100 m med 2x24 kg kb för några veckor sedan samt gjorde ju 2 min planka i Portugal så nu har jag lyckats kryssa av hela Styrkelabbets lista vilket var mitt mål för 2017!
Nu blir det aktiv vila resten av veckan med och sen tillbaks till fysioterapeuten på tisdag, tror jag kommer behöva få gå till en läkare sen med för att få remiss till röntgen men fysion ville gärna göra en check igen först. Blä