Åh, jag har också en sådan där söndag Dock utan regelrätt träning, men väl med långpromenad!
Långpromenad låter ju superskönt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, jag har också en sådan där söndag Dock utan regelrätt träning, men väl med långpromenad!
Ja, det var helt fantastiskt! Stilla höstdagar med strålande solsken kan vara en av de bästa sakerna jag vetLångpromenad låter ju superskönt
Och man kan ju faktiskt träna även ifall man har besök, det är bara lite lättare att hitta anledningar att låta bli
Ja, det kan vara väldigt användbart att ha besök också! Jag hade till exempel tänkt överlåta all matlagning till mor min som hälsar på, så redan där har det ju friats upp lite träningstidJag får besök norrifrån mellan torsdag och söndag. Passar på att lägga ett PT-pass tidigt på fredagsmorgon eftersom jag vet att syrran kan ta dottern ifall hon vaknar tidigt. (Maken jobbar sitt sena skift till veckan och vill gärna sova till åtminstone åtta, vilket dottern oftast gör.)
Tjoho! HEJ!STOPPA PRESSARNA!
Jag har äntligen slutat föda barn och sånt, laddade ner Endomondo på nytt i går och nu jävlar är det fokus på att reclaima den här kroppen.
Jogging och balansbollar blir receptet framöver.
Jag har gått ner alla gravidkilon, plus lite till. Är fortfarande både lat och finvädersmotionär, plus älskar sötsaker. Inget nytt under solen här inte Kommer dock inte fokusera särskilt mycket på kosten så länge jag ammar.
Hej tråden Jag hoppar in här med en liten fråga. Hur hittar ni motivationen när det känns motigt? Jag är expert på att komma på 1000 anledningar att inte ta mig ut på till exempel en promenad även fast jag vet att jag kommer må bra så fort jag har har kommit igång.
Hej tråden Jag hoppar in här med en liten fråga. Hur hittar ni motivationen när det känns motigt? Jag är expert på att komma på 1000 anledningar att inte ta mig ut på till exempel en promenad även fast jag vet att jag kommer må bra så fort jag har har kommit igång.
Kunde varit jag som skrev detta! Jag tänker inte - bara gör! Sen efter några gånger går det av sig själv!Hej tråden Jag hoppar in här med en liten fråga. Hur hittar ni motivationen när det känns motigt? Jag är expert på att komma på 1000 anledningar att inte ta mig ut på till exempel en promenad även fast jag vet att jag kommer må bra så fort jag har har kommit igång.