Gode gud, dagens pass var ett sådant där som jag aldrig hade gått på om jag hade vetat hur jag skulle känna mig under tiden. Det kvalar definitivt in på topp tre över de grisigaste crossfitpass jag någonsin gjort

Jag trodde att jag skulle spy och/eller svimmas flera gånger under passets gång, på ett sätt som jag aldrig känt förut.
Först 800 m löpning som uppvärmning, följt av 4x30 sekunder negativa pull-ups. Sedan delade vi in oss i par och hjälptes åt att göra 5 rundor av följande:
40 kcal rodd
30 burpees
20 toes to bar
10 sandbag cleans (lyft upp en säck på 30/40/50 kg från marken och släng den över axeln)
På pappret ser det inte så farligt ut tycker jag, och hon jag tränade med verkade inte vilja dö riktigt lika mycket som jag (hon gjorde till och med några extra burpees där sista rundan så jag inte behövde göra så många

), så jag tror att det var min kropp som inte var riktigt med på noterna helt enkelt. Jag sov rätt kasst natten till idag vilket säkert påverkade. Fast vi var rätt många som låg i små högar när det var över...
Såhär tre timmar efter avslutat pass börjar jag känna mig normal igen, men jag tänker definitivt ta det lite lugnt på gymmet imorgon. Axeln kände jag förresten inte av alls idag vilket är jätteskönt, men å andra sidan valde jag ju passet för att det såg ovanligt axel-snällt ut. Fortsätter nog att experimentera lite vidare imorgon för att se vad jag kan/inte kan göra, men förhoppningsvis har allt återgått till det normala!