Ridning och promenad igår
Idag är planen att springa långpass. Har vilat tre dagar nu så borde vara pigg
Är så himla varmt och jag har inget sätt att ta med mig vatten på. Hur gör ni andra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ett vätskebälte som har två småflaskor, och så har jag en löparryggsäck som dels har vätskeblåsa (jag använder den sällan för tycker rengöringen är jobbig) och plats för flaskor på sidorna. Använder oftast ryggsäcken med flaskor.Ridning och promenad igårIdag är planen att springa långpass. Har vilat tre dagar nu så borde vara pigg
Är så himla varmt och jag har inget sätt att ta med mig vatten på. Hur gör ni andra?
Jag har ett vätskebälte som har två småflaskor, och så har jag en löparryggsäck som dels har vätskeblåsa (jag använder den sällan för tycker rengöringen är jobbig) och plats för flaskor på sidorna. Använder oftast ryggsäcken med flaskor.
Men har du inget går det ju att ta en flaska i handen.
Mitt vätskebälte (Nathan) sitter jättebra men tycker jag får med mig för lite vatten och grejer.Maken hade en ryggsäck men den har gått sönder. Funderar på att köpa ett vätskebälte men blir det inte skumpigt och jobbigt? Eller funkar det om man drar åt ordentligt?
Ja har tänkt flaska i handen men kändes jobbigt att springa och hålla i nåt i 1,5 timme. Men kanske får göra det ändå. Får slänga den i diket och åka och hämta senare om jag tröttnar på den![]()
Mitt vätskebälte (Nathan) sitter jättebra men tycker jag får med mig för lite vatten och grejer.
Är nog jobbigare att vara utan vatten än att hålla i flaskan. Jag har hållit i flaska som nödlösning några gånger, lite störande men det funkar tycker jag. (Finns ju t.o.m. flaskor som är gjorda för just det, med nån rem.)
När jag sprang förr så hade jag en vätskeryggsäck eller vad det kallas. en sån med slang att dricka ur. Tror jag köpte den på Biltema, de dyrare är säkert bättre men den funkade för mig. Hittade inte något vätskebälte som satt kvar, det gled upp för mig jämt. Så behövde jag inte så mkt vatten hade jag en liten flaska i handen med mig.Ja det är ju just det som gör att jag nog får stå ut
Har sett flaskor med handtag men aldrig prövat.
När jag sprang förr så hade jag en vätskeryggsäck eller vad det kallas. en sån med slang att dricka ur. Tror jag köpte den på Biltema, de dyrare är säkert bättre men den funkade för mig. Hittade inte något vätskebälte som satt kvar, det gled upp för mig jämt. Så behövde jag inte så mkt vatten hade jag en liten flaska i handen med mig.
Finns det ingen vikttråd längre?
Jag har inga problem med att träna och inga problem att äta sunt på vardagar. Men hur i hela friden gör man för att inte överäta på lediga dagar?
Ni som tränar på gym, ja och ni andra också! Vad tror ni om detta, kan det funka? https://www.gymgrossisten.com/procclusion-2-0-svart