Haha ok! Makens favorit med
Pappa gjorde alltid sånna förr och jag och min ena syster klarar inte julen utan dom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha ok! Makens favorit med
Kan du gå snabbt och långt utan att få ont? Det ger faktiskt riktigt bra kondis. Crosstrainer, funkar det?Målet är bara att gå ner i vikt, få bättre kondis och bli starkare. Får jag tillbaka min tvättbräda är jag glad.
Löpning är som sagt uteslutet i fortsättningen, får alldeles för ont. Har fortfarande ont efter den där kilometern på löpbandet..
Kan du gå snabbt och långt utan att få ont? Det ger faktiskt riktigt bra kondis. Crosstrainer, funkar det?
God jul!God jul allihop!
God jul allihopa!
Håller igång lite försiktigt här över julen iaf, MammaMage-träning igår och idag rask promenad med barnvagnen på knappt en timme och sen 100 svingar med 10 kg kettlebell som lite avslutning
Jag och maken har börjat lura på lite kost- och träningsmål för 2019 (jag vet att julen inte ens är över än men allt julgodis o julmat vi redan intagit satte fart på funderingarna) och jag tror ett mål iaf kommer vara 100 kettlebellsvingar om dagen (med 16 kg kb) i januari. Någon annan som tänkte ha någon plan/mål för 2019?
Det är helt okej att "bara" träna 20 minuter När jag började gymma var jag in och ut på 25 minuter, och det inkluderade ombyte och uppvärmning.Varit på gymmet igen. 20 min sen tröttnar jag..
Det är helt okej att "bara" träna 20 minuter När jag började gymma var jag in och ut på 25 minuter, och det inkluderade ombyte och uppvärmning.