Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag beklagar det inträffade.Har haft en veckas uppehåll från träning pga barndop och sedan tragedi inom närmsta släkten plus förkylning, så har varken psykiskt eller fysiskt haft ork att träna. Men idag körde jag ett hemmaträningspass! Fick upp pulsen ordentligt på slutet då jag körde kettlebellssving och sälen gick även en liten pulka/barnvagnspromenad med kidsen. En unge på 9 kg i barnvagn och en lite större på 18 kg i pulka gav lite puls i uppförsbacken
Jag beklagar det inträffade.
Härligt med både pass och pulkapromenad! Jag blir avundsjuk på snön!
Gruppträning? PT? Massa musik? Ljudbok?Köpt gymkort. 500 kr för ett år
Var där idag, dödens tråkigt! Kanske blir det bättre om jag bokar en gratis halvtimme med PT.
Sprang 1 km på löpband, nu har jag så ont i höften att jag inte vet vad jag ska göra. Ska gå hem dessutom
Tips på hur jag kan göra träningen rolig?
Jag har träningsintresserat sällskap men det hjälper inte..
Gruppträning? PT? Massa musik? Ljudbok?
Jag tycker inte heller att själva träningen i sig är skoj, men jag lyssnar på musik och väljer låtar som jag blir glad av och vips har jag roligt.
Det är ju högst individuellt vad som funkar men hög musik är en vanlig grej att använda sig av.Jag har inga lurar (har beställt), så egen musik går bort. Tror inte det gör träningen roligare heller.. Gruppträning finns inte, det är bara ett gym. PT ska jag testa efter jul, får en halvtimme gratis när man köper årskort.
Det är ju högst individuellt vad som funkar men hög musik är en vanlig grej att använda sig av.
Har du någon målbild, något att sträva efter? När man varit igång ett tag så kan man också bli rätt peppad på endorfinerna. Jag vet inte hur det är för andra, men jag tycker att det är ganska oskönt att hålla på med träning som ger mycket mjölksyra. En kort stund ja, men sen måste det lätta, och DÅ kommer den sköna känslan. Därför är löpning idealt för mig. Lite backar ger precis lagom mycket mjölksyra .
Det blev ett pass i gymmet också Såååå gött att ha eget gym i källaren
Körde basövningarna och max i marklyft blev 90kgx3, max i knäböj 65kgx3x2 och max i bänkpress 42,5x1 Avslutade med russian twist och höftlyft med band över knäna. Riktigt gött pass!
Red en timme med dottern i fm också som sagt och nu har jag och hon varit ute och gått med shettisen och hunden, packat hö, burit vatten och flyttat in kaninen till en box i stallet.
Nu ska jag göra det sista julgodiset som är det godaste och som jag antagligen kommer äta ihjäl mig på i morgon
Vilket julgodis är det om jag får fråga?
Det så avancerat som mandelmassa bitar med smält choklad på