Alltså, jag är så stolt över min kropp och vad den klarar! (Blir du provocerad sluta läs här, om kroppen post partum)
Ett år efter förlossning och jag känner mig starkare än någonsin! Så imponerad av vad kroppen kan, att återhämta sig så bra och sen bli ännu starkare
Idag har jag promenerat 1,5 timme i skogen med 10 kg barn i sele på magen, tränat ett rejält överkroppspass på en timme och direkt efteråt sprang jag 5 km för första gången på lääänge (på 34 minuter, ändå bra för att vara jag, även historiskt sett!) Lite hysteriskt, jag vet, men imorgon blir det vilodag
Och kroppen grejar det hur bra som helst! Stark mage, stark bäckenbotten och inte minst - starkare mentalt! Sedan jag fick barn har jag på något sätt en högre tro på min egen förmåga känns det som. Det ligger förstås mycket jobb bakom det med knipträning, magaktivering, oändliga promenader och även rejäl styrketräning den senaste tiden (en liten portion tur också givetvis och jag är tacksam) Men ja, idag imponeras jag av mig själv och min egen kropp
Slut på skryt