Träna på Udden

L

Love_Maya

Hej!

Jag skulle vilja åka och träna på Udden (de små banorna). Såg att man fick åka dit och träna för en billig peng. Måste man ha något speciellt kort eller något sånt? ;) Kan inte så mycket om fälttävlan. Men min pålle älskar verkligen naturhinder och vatten så det skulle vara en kul grej. + att hon är lite tittig och behöver lära sig. Så om jag någon gång får åka dit så.. :) Vilken är den minsta höjden på hindrerna där?
Love_Maya

Sv: Träna på Udden

Du måste ha ett anläggningskort och så tror jag du måste vara medlem om du tänkt träna själv. Och du får aldrig vistas till häst på fältet ensam (tror det är ungefär vad du måste veta).

Annars ordnar de rätt så ofta träningar för tränare det kan jag rekommendera om du inte är van terrängryttare. Håll utkik på hemsidan.

Okej. På hemsidan står det bara att det kostar 75 kr för icke medlem o träna eller 50 kr för medlem. Men jag kan ju mejla med o fråga ;D

/Love_maya

Tyvärr är FT träningsbanorna avstängda nu under sommaren pågrund av att alla lektions gästar går på sommarbete där men dem öppnar igen i slutet på augusti =)

Om du åker på en fälttävlansträning betalar du 200-300 kr per träning har jag för mig. Har du inte medlemskort och anläggningskort får du betala 50/75 kr extra. Du behöver inte fälttävlanskortet, men det har du möjlighet att ta där.

De minsta hinderna är ca 70 cm.

Kan man inte åka dit med sin ridtränare och träna för henne där på banorna? Måste man vara med på en träning?

Nej du kan inte ta med egen tränare. Om ni inte hyr hela terräng banan vill säga.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 802
Senast: cewe
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 993
Senast: lizzie
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 083
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 678

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka