Asko
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag gillar verkligen Zoro och Chopper ihop, de är så gulliga på nått sätt.De två sista! Jag älskar dem!! x''D
Zoro föll i en skorstenjag tror att zoro rodnade där
chopper och zoro är så gulliga ihop, som storebror med lillebror
![]()
![]()
Nä, jag får en känsla att eftersom han är ljuset och den gamle mannen var the dark king, så känns det som det är nått att mörkret och ljuset slåss. Men återstår att se, såvida jag inte läser om det för jag inte orkar vänta.Jag ser vissa likheter mellan 'the old man' och zoro
Kizaru (eller Borsalino som är hans verkliga namn) är lite läskig ja, han är dock en admiral så det är inte konstigt att han är läbbigt stark
![]()
Ja, han ser rätt bra ut den där Ace.Acedu såg väl när han mötte luffy's crew?
Jag tror dom flesta skulle välja att springa åt andra hållet.
Som storebror och lillebrorJa, jag gillar verkligen Zoro och Chopper ihop, de är så gulliga på nått sätt.
![]()
Taadaa!! Visst sa jag att det skulle bli en helt ny era och en väldig omställningOOoooooOOooOOoooooh!!! Nu vet jag vad Kuma gjorde!! Det är ju nu dom blir skickade till olika öar och är borta i två år....![]()
![]()
![]()
Fast tvärtom, eftersom ljuset är basically the dark side i den här historien för läsaren .. medan the dark king är ljuset/den goda sidan ... fast de är pirater ...Nä, jag får en känsla att eftersom han är ljuset och den gamle mannen var the dark king, så känns det som det är nått att mörkret och ljuset slåss. Men återstår att se, såvida jag inte läser om det för jag inte orkar vänta.![]()
Strong World you say? Hmm den ska vi helt klart checka ut dåSom storebror och lillebror
Fast chopper har råkat nästan kväva honom ett par gånger när han blivit rädd ..
![]()
Eller när chopper avslöjade var zoro hade hamnat..
![]()
Eller när zoro tar av sig bandagen för att träna ..
![]()
Just because
![]()
När man tänker på när chopper joinade dem så hade han inte mött zoro innan, men när de var i arabasta så höll han sig redan tätt intill zoro. Så de måste ha kommit bra överens direkt och haft något slags moment där emellan där zoro såg att detta var en lillebror som han behövde skydda och chopper slutade med att lita på zoro 100%
![]()
Du får titta på filmen Strong World för att se mera zoro och chopper moments
Jag googlade och råkade få fram denna:
![]()
![]()
Jo, i det här fallet är man ju på de "ondas" sida, medan de "goda" är de nya onda typ.Fast tvärtom, eftersom ljuset är basically the dark side i den här historien för läsaren .. medan the dark king är ljuset/den goda sidan ... fast de är pirater ...
Och luffy vägrar vara en hjälte![]()
Jag har läst om det, så det var lite väntat. Nu ska alla Zoro, Chopper, Brooks och Sanji kollas upp, skiter typ i resten.Taadaa!! Visst sa jag att det skulle bli en helt ny era och en väldig omställning![]()
God yesJa, han ser rätt bra ut den där Ace.![]()
Fast luffys måååååste du kolla på!!Jag har läst om det, så det var lite väntat. Nu ska alla Zoro, Chopper, Brooks och Sanji kollas upp, skiter typ i resten.![]()
PrecisJo, i det här fallet är man ju på de "ondas" sida, medan de "goda" är de nya onda typ.![]()
Ohohoh! Du måste också kolla in clockwork island adventure, bara andra filmen så den är lite gammal men jag gillar den, och the baron omatsuri and the secret island (soo much angsting) som är sjätte filmen. Men strong world är definitivt en favorit ocksåStrong World you say? Hmm den ska vi helt klart checka ut då![]()
Jag erkänner glatt att jag gillar den andra filmen pga när detta sker sanji och zoro (usopp också)Ohohoh! Du måste också kolla in clockwork island adventure, bara andra filmen så den är lite gammal men jag gillar den, och the baron omatsuri and the secret island (soo much angsting) som är sjätte filmen. Men strong world är definitivt en favorit också![]()
Luffys innehåller enoooooormt mycket Ace!Jag har läst om det, så det var lite väntat. Nu ska alla Zoro, Chopper, Brooks och Sanji kollas upp, skiter typ i resten.![]()
Hm, låter helt klart intressant.Ohohoh! Du måste också kolla in clockwork island adventure, bara andra filmen så den är lite gammal men jag gillar den, och the baron omatsuri and the secret island (soo much angsting) som är sjätte filmen. Men strong world är definitivt en favorit också![]()
Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!! Va du tvungen att säga det där!!!Luffys innehåller enoooooormt mycket Ace!![]()