Tramstråden

@RedHyuuga
tumblr_nejkkke2me1tx194so1_500.gif

:rofl::rofl::rofl:
Om jag mötte dem och de såg ut sådär så skulle jag springa åt det andra hållet :nailbiting::rofl:
 
Jag ser vissa likheter mellan 'the old man' och zoro :D
Kizaru (eller Borsalino som är hans verkliga namn :rofl:) är lite läskig ja, han är dock en admiral så det är inte konstigt att han är läbbigt stark :nailbiting:
Nä, jag får en känsla att eftersom han är ljuset och den gamle mannen var the dark king, så känns det som det är nått att mörkret och ljuset slåss. Men återstår att se, såvida jag inte läser om det för jag inte orkar vänta. :p
 
Ja, jag gillar verkligen Zoro och Chopper ihop, de är så gulliga på nått sätt. :D
13871731_1359135987450577_810571944_n.png
Som storebror och lillebror :love::love::love:
Fast chopper har råkat nästan kväva honom ett par gånger när han blivit rädd .. :angel::rofl:
tumblr_m19v10HN9L1rniy7co1_500.gif

Eller när chopper avslöjade var zoro hade hamnat..
tumblr_mmwpaeMC6I1rkpf3po1_500.gif

Eller när zoro tar av sig bandagen för att träna .. :angel:
7110330_orig.png

Just because :love:
tumblr_mq91vgAywY1s4pqyso4_250.gif

När man tänker på när chopper joinade dem så hade han inte mött zoro innan, men när de var i arabasta så höll han sig redan tätt intill zoro. Så de måste ha kommit bra överens direkt och haft något slags moment där emellan där zoro såg att detta var en lillebror som han behövde skydda och chopper slutade med att lita på zoro 100% :love:

images

Du får titta på filmen Strong World för att se mera zoro och chopper moments :love:

Jag googlade och råkade få fram denna:
258d50cade176cda714903d7d5745d0e.jpg

:rofl:
 
Nä, jag får en känsla att eftersom han är ljuset och den gamle mannen var the dark king, så känns det som det är nått att mörkret och ljuset slåss. Men återstår att se, såvida jag inte läser om det för jag inte orkar vänta. :p
Fast tvärtom, eftersom ljuset är basically the dark side i den här historien för läsaren .. medan the dark king är ljuset/den goda sidan ... fast de är pirater ... :p
Och luffy vägrar vara en hjälte :D
 
Som storebror och lillebror :love::love::love:
Fast chopper har råkat nästan kväva honom ett par gånger när han blivit rädd .. :angel::rofl:
tumblr_m19v10HN9L1rniy7co1_500.gif

Eller när chopper avslöjade var zoro hade hamnat..
tumblr_mmwpaeMC6I1rkpf3po1_500.gif

Eller när zoro tar av sig bandagen för att träna .. :angel:
7110330_orig.png

Just because :love:
tumblr_mq91vgAywY1s4pqyso4_250.gif

När man tänker på när chopper joinade dem så hade han inte mött zoro innan, men när de var i arabasta så höll han sig redan tätt intill zoro. Så de måste ha kommit bra överens direkt och haft något slags moment där emellan där zoro såg att detta var en lillebror som han behövde skydda och chopper slutade med att lita på zoro 100% :love:

images

Du får titta på filmen Strong World för att se mera zoro och chopper moments :love:

Jag googlade och råkade få fram denna:
258d50cade176cda714903d7d5745d0e.jpg

:rofl:
Strong World you say? Hmm den ska vi helt klart checka ut då :p
 
Ja, han ser rätt bra ut den där Ace. :angel::angel:
God yes :love: samtidigt som han är dödsläcker och häftig så är han lite av en sorglig typ också (du får se.. :devil::angel:).
5148800-4944104126-tumbl.gif

tumblr_static_tumblr_static_cu7s5t5ijwo44kc44ccoccswc_640.gif

tumblr_mftq4v9Xth1rmrkvfo1_400.gif

(Apropå den här gifen ovan ... jag shippar ace x smoker också :angel::love:)
Btw, vad än du gör - LÄS INTE hans wikia sida!! :mad::D
 
Strong World you say? Hmm den ska vi helt klart checka ut då :p
Ohohoh! Du måste också kolla in clockwork island adventure, bara andra filmen så den är lite gammal men jag gillar den, och the baron omatsuri and the secret island (soo much angsting) som är sjätte filmen. Men strong world är definitivt en favorit också :)
 
Ohohoh! Du måste också kolla in clockwork island adventure, bara andra filmen så den är lite gammal men jag gillar den, och the baron omatsuri and the secret island (soo much angsting) som är sjätte filmen. Men strong world är definitivt en favorit också :)
Jag erkänner glatt att jag gillar den andra filmen pga när detta sker sanji och zoro (usopp också)
242474-X62XLQL.png

:d
Im a sucker for angsting and pain :angel::devil:
 
Ohohoh! Du måste också kolla in clockwork island adventure, bara andra filmen så den är lite gammal men jag gillar den, och the baron omatsuri and the secret island (soo much angsting) som är sjätte filmen. Men strong world är definitivt en favorit också :)
Hm, låter helt klart intressant. :)
 

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
50 51 52
Svar
1 030
· Visningar
88 462
Senast: Sel
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 244
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 131
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Min arga lilla hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp