Tramstråden

Jag erkänner glatt att jag gillar den andra filmen pga när detta sker sanji och zoro (usopp också)
242474-X62XLQL.png

:d
Im a sucker for angsting and pain :angel::devil:
ohhhooo~ låt mig gissa mycket shipping momments too, ne? :D
 
@RedHyuuga
I episode 325 är en epic battle mellan ace och blackbeard.
Och i episode 416 så får du veta vad som hänt ace.
Sen får du se ace i 422.
Men läs åtminstone sammamfattningarna där emellan så du hänger med i vad som händer ;)
 
@RedHyuuga
I 439 dyker en person upp med enormt lila hår som är lite värd att titta på :rofl::D
441-443 - lite ace igen.
453 - update på nami och franky.
454 - sanji och chopper (:rofl::rofl::rofl:)
456 - zoro och brook
 
Vi skriver för mycket och för snabbt så jag hinner inte med, hade nog googlat ananrs. :p
(Taggningen vill inte funka i min mobil just nu :p)
Men från och med episode 459 så är ace med typ hela tiden - eeeeppiiiic battle allllll over..!!
Och sedan även flashbacks till ace och luffys barndom :love:
 
@RedHyuuga
- 461 - hur ace joinade whitebeard
- 462 - ok, jag hade fel, HÄR börjar den riktiga epica battlen. Seriöst, whitebeard is da MAN :eek:
Seriöst, jag var slarvig med arcen innan men denna satte jag mig ned med en gång och tittade på allt på en gång. Sooo epic och sååå viktigt arc.
 
465 - luffy arrives!!
466 - oh luffy, never change :rofl::rofl:
467 - ace är orolig för sin lillebror :cry:
471 - whitebeard!! :nailbiting:
472 - jag gillar verkligen inte akainu :rage: och whitebeard is the man :cool::love:
 
@RedHyuuga
- 461 - hur ace joinade whitebeard
- 462 - ok, jag hade fel, HÄR börjar den riktiga epica battlen. Seriöst, whitebeard is da MAN :eek:
Seriöst, jag var slarvig med arcen innan men denna satte jag mig ned med en gång och tittade på allt på en gång. Sooo epic och sååå viktigt arc.
Ah, får se när ja kommer dit, snart sängen för mig ska ju jobba imorrn.
 

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
50 51 52
Svar
1 029
· Visningar
88 366
Senast: Sel
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 244
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 131
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Min arga lilla hund.
  • Mål o Planer 2024

Hästrelaterat

  • Bockhov
  • Dressyrsnack 17
  • Sluta rida?

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp