ohhhooo~ låt mig gissa mycket shipping momments too, ne?Jag erkänner glatt att jag gillar den andra filmen pga när detta sker sanji och zoro (usopp också)
![]()
Im a sucker for angsting and pain![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ohhhooo~ låt mig gissa mycket shipping momments too, ne?Jag erkänner glatt att jag gillar den andra filmen pga när detta sker sanji och zoro (usopp också)
![]()
Im a sucker for angsting and pain![]()
Vems Smoker eller Ace? *går och läser bådas*God yessamtidigt som han är dödsläcker och häftig så är han lite av en sorglig typ också (du får se..
).
![]()
![]()
![]()
(Apropå den här gifen ovan ... jag shippar ace x smoker också)
Btw, vad än du gör - LÄS INTE hans wikia sida!!![]()
Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!! Va du tvungen att säga det där!!!
Nu måste ja ju titta bara för det.
Nooooo!!!!Vems Smoker eller Ace? *går och läser bådas*![]()
Hmm ... yes. Yup. Yup.ohhhooo~ låt mig gissa mycket shipping momments too, ne?![]()
Inte gjort det än, men jag är rätt duktig på att spoila för mig själv. Har redan läst hela Zoros så~~Nooooo!!!!
Det är ju massssiiiivvvvaaaaa spoilers!!![]()
Va hette andra filmen sa du?Hmm ... yes. Yup. Yup.
Ojdå jag är redan på 421 och Ace dykt upp, får väl gå tillbaka å kika lite då.@RedHyuuga
I episode 325 är en epic battle mellan ace och blackbeard.
Och i episode 416 så får du veta vad som hänt ace.
Sen får du se ace i 422.
Men läs åtminstone sammamfattningarna där emellan så du hänger med i vad som händer![]()
Va hette andra filmen sa du?
Vi skriver för mycket och för snabbt så jag hinner inte med, hade nog googlat ananrs.lazyass. Du kan inte ens backa en sida?
Clockwork island adventure.
(Taggningen vill inte funka i min mobil just nuVi skriver för mycket och för snabbt så jag hinner inte med, hade nog googlat ananrs.![]()
454 - crossdressing Sanji FTW@RedHyuuga
I 439 dyker en person upp med enormt lila hår som är lite värd att titta på
441-443 - lite ace igen.
453 - update på nami och franky.
454 - sanji och chopper ()
456 - zoro och brook
Minns du den där bilden på zoro jagande sanji på stranden?454 - crossdressing Sanji FTW![]()
Japp~Minns du den där bilden på zoro jagande sanji på stranden?![]()
Ah, får se när ja kommer dit, snart sängen för mig ska ju jobba imorrn.@RedHyuuga
- 461 - hur ace joinade whitebeard
- 462 - ok, jag hade fel, HÄR börjar den riktiga epica battlen. Seriöst, whitebeard is da MAN
Seriöst, jag var slarvig med arcen innan men denna satte jag mig ned med en gång och tittade på allt på en gång. Sooo epic och sååå viktigt arc.